הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כוכבת הסדרה "משפחה מודרנית"- שרה היילנד והארוס שלה חוגגים את יום החתונה שלהם שנדחה
אפילו הכוכבים לא חסינים מפגעי הקורונה. השחקנית ובן זוגה וולס אדמס היו אמורים להתחתן ביום שבת, אך בגלל המגפה החליטו לדחות את האירוע. במקום, השניים חגגו את יום החתונה שנדחתה ויש תמונות מעולות

היילנד ואדמס לא בוכים על חתונה שהתעכבה, במקום הם ראו את זה כאפשרות לחגוג פעמיים. ביום שבת שרה לבשה תלבושת לבנה וכובע עם הינומה, וגם יוצא הריאליטי "הרווק" לבש חולצה לבנה ומכנסי חאקי. אחר כך נעמדו והחליפו נדרים מדומים לצד יקב ציורי כדי לסמל את יום החתונה שלא התקיים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

היילנד העלתה פוסט הומוריסטי לאינסטגרם עם סדרת תמונות מהאירוע. "זוג, מגפה, וחתונה שנדחתה: סדרה," כתבה הכוכבת בתיאור. "היינו אמורים להתחתן היום. במקום...צילמנו תמונות ושתינו יין. אני אוהבת אותך עד פלוטו וחזרה וולס אדמס."

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A couple, a pandemic, & a postponed wedding: A series. We were supposed to get married today. Instead... we took pictures and drank wine. I love you to Pluto & back @wellsadams ✨

A post shared by Sarah Hyland (@sarahhyland) on

 

השחקנית בת ה- 29 גם שיתפה תמונה בסטורי של האינסטגרם בה נראים השניים כשהם לובשים מסכות עם הכיתובים "מר" ו- "גברת". שם כתבה שרה: "ביום החתונה שלנו...לא התחתנו." ואחר כך הזכירה לעוקבים ללבוש מסכות באמצעות שימוש בהאשטג- #wearadamnmask.

 

 

גם אדמס בן ה- 36 שיתף תמונה בחשבון האינסטגרם שלו. בתיאור הוא כתב: "היינו אמורים להתחתן היום. זה לא קרה. אבל עדיין זכיתי לתפוס את הישבן שלך. אז, את יודעת, עדיין די מגניב." היילנד ואדמס התארסו ביולי של שנת 2019 לאחר שיצאו במשך שנתיים. שרה סיפרה שהכל התחיל בשיחה פרטית במדיה החברתית, אחר כך המשיכו לשיחות טלפון והודעות ולבסוף גם יצאו לדייט אמיתי.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

We were supposed to get married today. We didn’t. But I still got to grab a butt. So, ya know, still pretttty cool. �: @brettrobert

A post shared by Wells Adams (@wellsadams) on

 

לפני שוולס הציע נישואים לארוסתו, הוא ביקש את ידה מהוריה כמיטב המסורת. "כשהארוס שלי הציע לי נישואים, הוא ביקש מאמא שלי ואבי את ברכתם." סיפרה היילנד. "אז הוא תפס את ג'ולי בואן וטיי בורל (הוריה של שרה ב"משפחה מודרנית") וביקש גם את ברכתם."

25% לא
75% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE