הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
האם דיוקנו של הנשיא יתווסף להר ראשמור?
על פי הניו יורק טיימס ו-CNN הבית הלבן ביצע פנייה בנושא לפני כשנתיים, טראמפ הגיב לדברים "פייק ניוז, אבל מצד שני עם כל ההישגים שביצעתי בשלושת השנים הראשונות, אולי זה לא רעיון רע".

הנשיא טראמפ הכחיש אמש (א') את הדיווחים כי הבית הלבן יצר קשר עם מושלת דקוטה הדרומית לגבי אפשרות של חריטת פניו על הר ראשמור - אך אמר כי הוספת דמותו לאנדרטה ההיסטורית "נשמעת לי רעיון טוב!".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"אלה חדשות מזויפות על ידי @nytimes הכישלונות והרייטינג הרע של CNN", צייץ טראמפ בטוויטר בפוסט שקשור לדיווח.

"מעולם לא הציעו לי זאת אם כי על סמך כל הדברים הרבים שהושגו במהלך שלוש וחצי השנים האחרונות, אולי יותר מכל נשיא אחר, זה נשמע לי רעיון טוב!".

במאמרו של עיתון ה"ניו יורק טיימס", שהתפרסם ביום שבת, נכתב כי נציג הבית הלבן הושיט יד למושלת דקוטה הדרומית קריסטי נעם בשנה שעברה, בעבור חקירת תהליך של הוספת פניו של טראמפ לאנדרטה בת ה-80.

הסיפור, שנאסף אחר כך על ידי CNN, מציין גם שטראמפ דיבר בעבר עם נעם על כך בעצמו במהלך פגישה בחדר הסגלגל.

במהלך הכחשת הדיווח, טראמפ צייץ ביום ראשון תמונה של פניו שהונחו לפני ההר.

בתוכה מוצג טראמפ קורץ לצד האנדרטה שגובהה 60 מטרים ובה מופיעים הנשיאים אברהם לינקולן, תומאס ג'פרסון, תיאודור רוזוולט וג'ורג' וושינגטון.

הנשיא העלה לראשונה את הרעיון להוסיף את עצמו להר במהלך פגישת החדר הסגלגל בשנת 2018 שם חשבה בתחילה שהוא מתלוצץ, כך על פי argusleader.com.

"התחלתי לצחוק", אמרה נעם בראיון 2018. "הוא לא צחק, אז הוא היה רציני לחלוטין."

היא הוסיפה, "הוא אמר 'קריסטי, בואי לכאן. לחץ את ידי וכך לחצתי את ידו ואמרתי, 'מר נשיא, אתה צריך לבוא לדרום דקוטה מתישהו. יש לנו את הר ראשמור. "והוא אומר," את יודעת שזה החלום שלי שהפנים שלי יהיו על הר ראשמור?".

כשטראמפ נשא נאום בהר ראשמור ב- 4 ביולי, נעם קידמה את פניו עם העתק של הר ראשמור שכלל את פניו, כך על פי הניו יורק טיימס.

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE