הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כוכב "שומרי הגלקסיה"- כריס פראט וקתרין שוורצנגר הביאו לעולם ילד ראשון יחד
השחקן ובתו של ארנולד שוורצנגר נישאו ביוני של השנה שעברה ובאפריל השנה בישרו על כך שהם מצפים. עבור פראט מדובר בילד שני. את ילדו הראשון הביא עם אשתו לשעבר, השחקנית אנה פאריס

אחיה של קתרין, פטריק שוורצנגר אישר את החדשות על הלידה המבורכת כשצלם בירך אותו על התוספת החדשה למשפחה. פטריק הודה לצלם ואמר לו שהוא "הופך לדוד". לאחר שנשאל מה שלום ההורים המאושרים הוא השיב: "הם מרגישים נהדר, היא קיבלה עכשיו את המתנה הקטנה שלה." אחר כך הציג את המתנה שרכש לאחיינית החדשה שלו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

הסופרת השתדלה לשמור על מסע ההיריון תחת מעטה של סודיות, אך הרשתה לעצמה לחשוף חלק מהפרטים במהלך ראיונות. "זה בהחלט זמן מעניין להיות בהריון אבל גם זמן מהנה למצוא נקודות אור ולהיות מסוגלת לארגן ולמצוא עוד חוויות במטבח שהיה חלק מאוד גדול מזה." כך סיפרה מנחת הפודקאסט- "The Gift of Forgiveness".

 

 

קתרין היא בתם הבכורה של השחקן ומושל קליפורניה לשעבר, ארנולד שוורצנגר, והעיתונאית מריה שרייבר. היא סיפרה על כך שפנתה לאימה על מנת לקבל תמיכה והדרכה במהלך ההיריון הראשון שלה. "אני רוצה להיות ספוג תמיד ליד אמא שלי ופשוט להתבונן כמה שאני יכולה ממנה בגלל שהיא הייתה האמא הכי טוב וממשיכה להיות האמא הכי טוב לארבעתנו. אנחנו כל כך ברי מזל אז אם אני יכולה להיות אפילו קצת מהאמא שהיא, אז אני אהיה ברת מזל."

 

קתרין עם אביה- ארנולד

 

פראט עצמו אינו זר לעולם ההורות. יש לו את ג'ק בן השבע מאשתו לשעבר אנה פאריס. על אשתו הנוכחית סיפר שהיא "אמא ואמא- חורגת מדהימה." לקראת בוא התינוקת של השניים. "היא שינתה את חיי לטובה בכל כך הרבה דרכים." אמר כוכב "פארק היורה". "הנשמה שלי, הבן שלי, אני מרגישה שכל אלה יותר בטוחים איתה. היא אמא חורגת נהדרת, היא- תהיה- עומדת להיות אמא נהדרת יום אחד."

 

 

אביה של קתרין, ארנולד שוורצנגר התראיין בתוכנית האירוח של ג'ימי פאלון וסיפר על ההתרגשות שלו לקראת בוא הנכדה: "תחשוב על זה רגע...יש שלושה מאגרי גנים שאפשר להשתמש בהם." ציין בהומור. "יש קנדי, יש שוורצנגר, ויש פראט. אנחנו יכולים לעשות הכל. אנחנו יכולים לפתור את משבר הטילים הקובני...אנחנו יכולים לאמן דינוזאורים. כאילו, תחשוב על זה!"

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE