הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
“הוא לא בעלי"- גוון סטפאני מגיבה לדואה ליפה לאחר שכינתה את בלייק שלטון "בעלך"
זוג הזמרים מנהלים זוגיות פוטוגנית ביותר והם נראים מאושרים מאוד יחד, אך מעולם לא נישאו. בראיון, טעתה דואה ליפה לגבי סטטוס היחסים של השניים והתגובה של גוון הייתה מפתיעה

גוון סטפאני התארחה באופן וירטואלי בתוכנית של ג'ימי פאלון. מי שראיינה אותה הייתה המנחה האורחת- דואה ליפה. במהלך השיחה, שאלה דואה את סטפאני על הזמן שהיא מבלה עם בן זוגה, זמר הקאנטרי באוקלהומה. "שמעתי שאת מבלה את בידוד עם בעלך בלייק שלטון בחווה באוקלהומה. מי עוד איתך שם? איך זה עובר?"

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

למשמע הכינוי החדש שהצמידה דואה לבלייק, חייכה גוון ואמרה: "אמממ, טוב...הוא לא בעלי, אבל זה נשמע מגניב כשאמרת את זה." המנחה האורחת הייתה נבוכה לרגע מהטעות שעשתה והחלה לצחוק, אך מהר מאוד הן חזרו לראיון. גוון המשיכה לספר על החוויות של מהבידוד.

"היינו בסיבוב הופעות שלו ממש כשסגרו הכל." סיפרה הזמרת. "אחי היה איתנו...אז כל המשפחה שלו באה. אז זה היה אני, שלושת הבנים שלי, בלייק ואז גם אח שלי, אשתו, שני התינוקות שלהם, ילדים, ואחותה וגם חבר." למעשה היא סיכמה שהיו בערך 15 אנשים בחווה, בשלב הזה.

 

 

סטפאני סיפרה לדואה ש"בהתחלה זה היה ממש כיף בגלל שזה כאילו, פתאום, העבודה הסתיימה ואתה פשוט יכול להתפנק ולהיות בחווה הזאת...כל יום היה דבר חדש." היא הסתגלה כל כך לחיי החווה שכאשר נשאלה האם יש לה מגפי בוקרים, היא סיפרה שאפילו יש לה כמה זוגות. ויש זוג אחד שיש לה כבר חמש שנים, בגלל ש"זו כמות הזמן שאנחנו מבלים יחד, אני ושלטון."

לא בטוח שהמונח מבלים ביחד מתאר כל כך טוב את מערכת היחסים של בלייק וגוון. השניים התחילו לצאת ב- 2015 לאחר שהנחו יחד בתוכנית "דה ווייס". מאז הם בלתי נפרדים ואפילו מבלים יחד עם ילדיהם מנישואים קודמים.

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE