הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
האם סיציליה תחובר לאיטליה במנהרה תת-קרקעית?
ראש ממשלת איטליה קונטי הודיע על היתכנות של בניית מנהרה תת קרקעית חדשה שתחבר בין האי הגדול במזרח התיכון ובין איטליה, במקביל חברת ה-G7 תודיע האם היא מתכוונת לשתף פעולה בפרויקט G5 עם חברה סינית או לא

יש דבר אחד שהמגיפה עשתה ברחבי העולם, היא אילצה את המדינות להסתכל פנימה ולהעריך מחדש את התשתית שלהן ואת הסתמכותן על מוצרים ושירותים מסין.

ארה"ב כבר נשבעה להתחיל לייצר רכיבי תרופות באופן מקומי והנשיא טראמפ מציע כבר זמן רב שדרוגי תשתית.

ובהתאם למגמה של שדרוג תשתיות - מה שלא ממש מהווה את מומחיותה של איטליה בעשורים האחרונים עשוי להשתנות לאחר שראש ממשלת איטליה ג'וזפה קונטה הודיע כעת כי הוא שוקל לבנות מנהרה תת-מימית המקשרת את סיציליה לאיטליה היבשתית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


קונטה הודיע על התוכניות במהלך נאום שנשא ביום ראשון בערב בו הודיע ​​על מספר תוכניות הממוקדות בשמירה על עצמאותה התשתיתית של איטליה.

עם זאת "לפני שנבנה מנהרה כזו נצטרך לשפר תחילה את דרכיה הפנימיים.

נכון להיום, סיציליה היא עדיין האזור היחיד באיטליה שלא ניתן לקבל בו שירות ברכבות "יורוסטאר" .

כעת, כאשר העולם כולו החליט באופן קולקטיבי להתעלם מאילוצי התקציב ולאפשר לבנקים המרכזיים לעשות ככל העולה על רוחם, אין זה מפתיע שהפרויקט עשוי להתקדם.

באותו נאום, קונטה גם אמר שהוא רוצה להתמקד בהפצת פס רחב ברחבי איטלה לפני שהודה האם יאפשר לסין לספק למדינה טכנולוגיית 5G, כך לפי דיווח של בלומברג.

"איטליה זקוקה לרשת יחידה ומתקדמת והשיחות האחרונות יקבלו כיוון ברור בסוף החודש הזה," אמר ראש הממשלה שידוע בקשריו החמים עם ארה"ב ועם סין גם כן.

בהתחשב במחלוקת האחרונה סביב טיק-טוק ושאלות מתמשכות בנושא חומרה סינית ושמירה על פרטיות, ההנחה שלנו היא שייתכן ש-Huawei לא מובילה את רשימת ספקי התשתיות שיסייעו בהטמעת רשת תקשורת חדשה שכזו.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE