הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הנסיכה יוג'יני כעסה על כך שהנסיך הארי ומייגן מרקל הודיעו על הריון ראשון בחתונה שלה
בת דודתו של הנסיך הרגישה ש"הזוג היה צריך לחכות" עם ההודעה על כך שהם מצפים לבנם הבכור. הספר החדש- "Finding Freedom" ממשיך לחשוף את הסודות שעומדים מאחורי חייהם המלכותיים של מייגן והארי

הנסיכה יוג'יני נישאה לאהוב ליבה, ג'ק ברוקסבנק בשנת 2018. באותו זמן צפו שמועות שהנסיך הארי ומייגן מרקל מצפים לתינוק עם ילדם הראשון. השמועות היו נכונות, ומשום מה בחרו הארי ומייגן לספר למשפחה את החדשות המשמחות דווקא ביום חתונתה של יוג'יני.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"זה לא עבר כל כך טוב מבחינת יוג'יני, שלפי מקור, אמרה לחברים שהיא הרגישה שהזוג היה צריך לחכות עם החדשות." כך כתבו סופרי הספר החדש- אומיד סקובין וקרולין דוראנד. הזוג המלכותי פרסם באופן רשמי את הבשורה על ההיריון ב- 15 לחודש אוקטובר, שלושה ימים לאחר חתונתה של הנסיכה. הם עשו זאת כשהגיעו לסידני, שם התחילו את הסיור המלכותי שלהם.

בהצהרה הרשמית מהארמון נמסר: "הוד מלכותם הדוכס והדוכסית מאסקס שמחים לבשר שהדוכסית מסאסקס מצפה לתינוק באביב 2019."בהמשך נכתב: "הוד מלכותם מעריכים את כל התמיכה שהם קיבלו מאנשים מרחבי העולם מאז שנישאו במאי והם מאושרים על כך שהם יכולים לחלוק את החדשות המשמחות עם הציבור."

 

 

בין הדודים- יוג'יני והארי הם למעשה חברים קרובים למדי. היא הייתה בין האנשים הראשונים שידעו על הקשר בין הארי למייגן. בספר נכתב שמייגן והארי אפילו הלכו יחד עם יוג'יני וברוקסבנק למסיבת האלווין ב- 2016. זה היה לאחר ששני הזוגות בילו יחד כבר פעמיים לפני כן.

"יוג'יני תמיד הייתה יותר מרק בת דודה להארי", כתוב בספר. "הם היום גם חברים קרובים. מכל נכדיה של המלכה, להרי ויוג'יני יש את אחד מהקשרים הכי טבעיים. כמו הארי, גם יוג'יני היא נאמנה, כנה, ומהנה. השניים יצאו מספר פעמים לבלות יחד בלונדון."

 

הנסיכים וויליאם והארי לצד הנסיכה יוג'יני והנסיכה ביאטריס

 

"הארי תמיד סיפר את סודותיו ליוג'יני כשזה היה קשור בנשים בחייו. לא רק שהוא סמך עליה לגמרי, אלא גם שחברים מספרים שהיא נותנת עצות טובות והיא תמיד הייתה 'מעבר לחכמה' לעומת גילה." על פי המקורות יוג'יני דווקא מאוד אהבה את מייגן.

על אף שהמעשה של מייגן והארי עורר את זעמה של יוג'יני, זה לא היה מספיק בשביל לחרב את היחסים הטובים בין הצדדים. הנסיכה אפילו ביקרה את הדוכס והדוכסית, ואת בנם ארצ'י במהלך החודשים הראשונים של חייו.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE