הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שובר שתיקה: ה-DJ של אלן טוען - "הייתה אהבה ותמשיך להיות אהבה"
האם זה ניסיון לשמור על העבודה על רקע החקירה של אולפני וורנר או באמת מסר כנה ? סטיבן בוס ששימש בשנים האחרונות כתקליטן התכנית מבקש להגן על מעסיקתו לעומת זאת לסלבריטאים אחרים נמאס להגן על אלן

סטיבן "tWitch" בוס, הדי ג'יי של "מופע אלן דג'נרס", שבר את שתיקתו ביחס לטענות הנרחבות בנושא אווירה רעילה ואלימה בתוכנית האירוח של אלן, וטען שיש "אהבה" מאחורי הקלעים.

"אנחנו לא יכולים לדבר יותר מדי באופן חוקי על זה, אבל אני אגיד שהייתה אהבה" אמר התקליטן בן ה-37, לשבועון Us Weekly.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"ברור שיש דברים שאפשר להתייחס אליהם, אבל מבחינתי ומבחינת אינספור אחרים, הייתה אהבה. אני פשוט אשאיר את הדברים בזה שהייתה אהבה, עד שיהיה זמן שאוכל להתייחס באופן פומבי יותר לטענות".

בוס הוא הסלבריטאי האחרון שקם להגן על המארחת המושמצת ובכך הוא מצטרף לשורת כוכבים אחרים ביניהם הקומיקאי קווין הארט, והזמרת קייטי פרי.

לעומתם, כוכבים אחרים כמו בראד גארט, לאה תומפסון, וויין דופרה, והתקליטן הקודם של אלן, טוני אוקונגבואה, הביעו תמיכה גורפת בטענות עובדים לשעבר כי אלן יצרה סביבת עבודה רעילה ואגרסיבית.

בינתיים, בת הזוג של אלן, פורטיה דה-רוסי, טוענת שהכוכבת "מצליחה" לשמור על איזון בין האשמות על רקע החקירה של אולפני וורנר שהחלה בשבוע שעבר.

אכן, אולי בגלל שבהצהרת ההתנצלות שלה אלן היא השליכה את כל האשמה על מפיקי התוכנית שלה, וביקשה להתנער מאחריות.

"ככל שגדלנו באופן אקספוננציאלי, לא הצלחתי להישאר אחראית על הכל והסתמכתי על אחרים שיעשו את עבודתם כפי שידעו שהייתי רוצה שהם יבצעו", כתבה במכתב ההתנצלות שיועד לתקשורת ולצוות שלה.

"ברור שחלק לא עשו זאת", אמרה אלן, שאחרים טוענים ש"היא ידעה על כל ההתעללות, והייתה חלק מזה".

במקביל המשך קיומה של התכנית עומד בסימן שאלה והתפתחויות חדשות צפויות בשבוע הקרוב לגבי עתיד תכנית הDay Time שהייתה הפופולרית בתולדות ארה"ב עד לא מזמן.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE