הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פלורידה: כ-8 אלף נשאים אובחנו ביממה האחרונה, מגמות מדאיגות נרשמות בדרום המדינה
המחוזות מיאמי-דייד ובראוורד מהווים יחדיו כשליש מכלל הנדבקים בפלורידה, אך רשויות הבריאות מודאגות בעיקר מהזינוק בשיעור הבדיקות החיוביות, שעומד על שיא של 3 שבועות. מניין הקורבנות במדינה מתקרב ל-9 אלף

יותר מ-8 אלף נשאי נגיף הקורונה אובחנו ביממה האחרונה ברחבי פלורידה, כך עולה מהודעת מחלקת בריאות הציבור במדינה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


תחנת בדיקת קורונה במיאמי ביץ' (צילום: AP)

 

למעשה, 8,109 הנשאים שאובחנו ב-24 השעות האחרונות גרמו לפלורידה לחצות את רף 550 אלף החולים מתחילת המשבר. בנוסף, ביממה האחרונה מתו 212 בני אדם כתוצאה מהידבקות במחלת קוביד-19, המועברת באמצעות נגיף הקורונה, ירידה קלה לעומת השיא שנקבע אתמול (276 מקרי מוות). כעת, מניין הקורבנות מתחילת המשבר עומד על 8,765.

חשוב להסביר כי צורת הדיווח בפלורידה מעט שונה משאר המדינות, ונראה שרוב מקרי המוות שמדווחים בחודש אוגוסט, התרחשו דווקא בחודש שעבר. מחד, זה מראה שתמותת הנגיף לא מזנקת באופן חריג, אך מאידך המשמעות היא שבין ה-13 ל-26 ביולי, מתו בכל יום יותר מ-150 תושבים, בממוצע.

בני זוג הפרו בידוד לאחר שאובחנו כחולי קורונה, המשטרה נאלצה להתערב

לעומת זאת, מגמה שמעוררת דאגה רבה היא שיעור הבדיקות החיוביות, שעומד כיום על 16.5%. מעבר לכך שמדובר בנתון הגבוה מזה שלושה שבועות, זהו היום השלישי ברציפות שבו הנתון עולה.

במבט לפי אזורים בפלורידה, ניתן לראות כי דרום-מזרח המדינה, וליתר דיוק המחוזות מיאמי-דייד ובראוורד, ממשיכים להיות מוקד הקורונה המקומי. למעשה, בשני המחוזות הללו אובחנו עד כה יותר ממאתיים אלף נשאים (כ-140 אלף במיאמי-דייד ו-64 אלף בבראוורד). עם זאת, במחלקת הבריאות של פלורידה הסתייגו ואמרו שהנתונים הגבוהים הם תוצאה של עומס שהשתחרר במעבדות.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE