הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"זה מקום לידתו של הסיפור שלי"- השחקנית ויולה דיוויס רכשה את בית ילדותה שהיה בעבר מטע עבדים
ביום הולדתה ה- 55, בחרה זוכת האוסקר להעניק לעצמה מתנה מלאת משמעות, במיוחד בזמנים בהם אנו חיים. באמצעות פוסט באינסטגרם היא על הרכישה של הבית בדרום קרוליינה שהיה בעבר מקום של עבדות

ויולה דיוויס החליטה פשוטו כמשמעו להיות הבעלים של הסיפור שלה. היא שיתפה עם עוקביה ברשת החברתית את הרכישה החדשה שעשתה בסיינט מת'יוס, שם נולדה ב- 1965. במקום הייתה החווה של סבתה, ובעבר גם עבדו שם עבדים שחורים במטעים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"הבית שנראה למעלה הוא הבית שבו נולדתי ב- 11 באוגוסט, 1965," כתבה השחקנית מתחת לתמונה שבה נראה בית רעוע וישן. "זה מקום לידתו של הסיפור שלי. היום בשנה ה- 55 של חיי...אני הבעלים של זה...של הכל." את הפוסט סיכמה דיוויס באמצעות ברכת לידה שמקורה בשבט הצ'רוקי האינדיאני: "מי ייתן ותחיה זמן רב מספיק כדי שתדע למה באת לעולם."

 

 

דיוויס שגדלה בסנטרל פולס, דיברה בעבר על זיכרונותיה מהבית בסיינט מת'יוס. "לא הייתי שם הרבה זמן, בגלל שהייתי הילדה החמישית, אז עברו זמן קצר אחרי שנולדתי", סיפרה ויולה. "כלומר, חזרתי כדי לבקר לפרקים אבל עדיין לא הייתי מודעת להיסטוריה. אני חושבת שקראתי את הסיפור של אחד העבדים שהיה במטע הזה וזה היה נורא."

היא סיפרה על ההיסטוריה של המשפחה שלה במקום. "160 אקר של אדמה, וסבא שלי היה אריס. רוב הדודים שלי ובני הדודים שלי, הם איכרים. זו הבחירה שהייתה להם. הבית של סבתא שלי היה צריף של חדר אחד. יש לי תמונה שלו בטלפון שלי בגלל שאני חושבת שזו תמונה יפיפייה."

 

 

היא חלקה את הסיפור של החגיגה לאחר לידתה. "אמא שלי אומרת שביום שבו נולדתי, כל הדודות שלי והדודים שלי היו בבית, היא אמרה, כולם שתו וצחקו, ונהנו." אמרה. אחר כך המשיכה ואמרה: "אני אוהבת את הסיפור הזה. זה סיפור נהדר עבורי. זה סיפור נהדר של חגיגה בתוך מה שהרגיש כמו סביבה הרוסה, אבל יכולת לראות את השמחה והחיים שיכולים לבוא מתוך זה, בגלל שזה לא תמיד קשור לחפצים."

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE