הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סלינה גומז מכריזה על שיתוף פעולה עם להקת הפופ הקוריאנית "בלאק פינק"
הזמרת לא עוצרת לרגע ומוציאה פרויקטים חדשים מהשרוול בלי הפסקה. ההכרזה הנוכחית היא על שיתוף פעולה מוזיקלי עם אחת מלהקות הבנות הכי אהובות בעולם. המעריצים ללא ספק מתרגשים ובצדק

זה רשמי! לאחר שבועות של השערות ושמועות, סלינה גומז אישרה שהיא עומדת לשתף פעולה עם ההרכב הקוריאני "בלאק פינק". את ההכרזה עשתה בחשבונות הטוויטר והאינסטגרם שלה: "כל כך מתרגשת להכריז ש"בלאק פינק" ואני מוציאות שיר חדש ב- 28 באוגוסט." היא צירפה תמונה ממותגת שמשלבת את שמה של גומז ושם ההרכב על גבי מה שנראה כמו שוקולד נמס.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

לסינגל אין עדיין שם רשמי, אך השם הזמני ברשת הוא- "Selpink". המעריצים לא מפסיקים להעלות פוסטים מצפים לקראת צאת השיר. זו לא הפעם הראשונה שהרכב הבנות משתף פעולה עם כוכבי פופ אמריקאים. שיתוף הפעולה האחרון היה עם ליידי גאגא, בשיר הנקרא- "Sour Candy". הסינגל יצא כחלק מהאלבום הנוכחי של הכוכבת- "Chromatica". שיתוף פעולה נוסף היה עם הזמרת הבריטית- דואה ליפה. יחד הן הוציאו שיר בשם "Kiss and Make Up" שהיה חלק מהאלבום של דואה.

 

 

הפעם, שיתוף הפעולה של הלהקה עם גומז עומד להיות דווקא חלק מהאלבום של "בלאק פינק"- "The Album" שעתיד לצאת ב- 2 באוקטובר, השנה. הסינגל הראשון מהאלבום- "How You Like That" כבר יצא והספיק אפילו לעשות היסטוריה. הוא הוכרז על ידי יוטיוב כשיר שצבר הכי הרבה צפיות במהלך של 24 שעות.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#BLACKPINK #블랙핑크 #HowYouLikeThat #MV #400MILLION #YOUTUBE #YG

A post shared by BLΛƆKPIИK (@blackpinkofficial) on

 

המוזיקה האחרונה ששחררה סלינה, הייתה אלבום בשם- "Rare". ברשימת השירים היו להיטים כמו "Look at Her Now" ו- "Lose You to Love Me". מעריצים רבים מאמינים שהאלבום כולו מבוסס על מערכת היחסים שהייתה לגומז עם כוכב הפופ- ג'סטין ביבר, שכעת נשוי לדוגמנית היילי ביבר. חוץ משיתוף הפעולה המוזיקלי, גומז עתידה גם מנחה תוכנית בישול משלה וצפויה לככב בסדרה חדשה לאחר זמן ארוך בו לא עסקה במשחק.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE