הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אסון בדרום קליפורניה: צעירה בחודש השמיני להריונה נדרסה במהלך טיול עם בעלה
התאונה הקטלנית אירעה פחות מקילומטר מדיסניוורלד שבו עבדה הצעירה, שפונתה לבית החולים והוכנסה לניתוח קיסרי דחוף. התינוק נולד ומאושפז במצב קשה, אולם מותה של האם נקבע בתוך זמן קצר; אישה בת 40 נעצרה בחשד לנהיגה בשכרות, עבירה שאותה היא ביצעה פעמיים בעבר, והיא תואשם ברצח

צעירה בחודש השמיני להריונה נדרסה למוות אמש (שלישי) באנהיים, ולפי החשד האישה שפגעה בה הייתה תחת השפעת סמים או אלכוהול, כך על פי רשויות החוק המקומיות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


יסניה ליזט אגילר נדרסה למוות, והתינוק שלה מאושפז במצב קשה (צילום: GoFundMe / יוטיוב)

 

הטרגדיה הקשה אירעה בסמוך לשעה 7:30 בערב (שעון מקומי) בשד' קתלה (Katella) פינת רח' ביילס - פחות מקילומטר מפארק השעשועים "דיסנילנד", בו עבדה האישה.

עדי ראייה סיפרו שהג'יפ דהר במהירות, עלה על המדרכה ופגע בצעירה. בעלה שעמד בסמוך אליה לא נפגע כלל, וככל הנראה הרכב פספס אותו בסנטימטרים בודדים.

 

 

האישה, יסניה ליזט אגילר בת ה-23, פונתה למרכז הרפואי בארוויין, שם נקבע מותה כעבור זמן קצר. כאמור, היא הייתה בשבוע ה-35 להריון, ועם הגעתם לבית החולים היא הוכנסה לניתוח קיסרי בהול. בעדכון האחרון שנמסר הוסבר כי התינוק מאושפז במצב קשה במחלקת טיפול נמרץ.

"אני חי בתוך סיוט ומקווה להתעורר ממנו", סיפר חאמס, בן זוגה של המנוחה כשהוא ממרר בבכי. "אני מקבל את המציאות שהיא איננה וכעת בתי היא הדבר האחרון שנותר לי".

חאמס הוסיף כי כאשר הרכב הפוגע שעט לעברם, הוא ניסה למשוך את יסניה הצידה, אך זה היה מאוחר מידי. 

כאמור, התינוק סובל מפגיעה קשה והרופאים חוששים כי נגרם לו נזק מוחי, אולם מסרו שב-72 השעות הקרובות, יוכלו לאבחן את מצבו באופן ודאי יותר.

"יסניה הייתה כה נרגשת להפוך לאמא. ניסינו במשך שנתיים להכנס להיריון ולבסוף בורכנו בנסיכה יפיפייה שהייתה כחודש לפני הלידה", תיאר חמאס את גודל הטרגדיה, "לפתע, תוך שניות, כל חיי השתנו". 

קרובי המשפחה של אגילר פתחו אירוע התרמה באתר GoFundMe, ונכון לכתיבת שורות אלה גויס כ-19,750 דולר (מתוך היעד שהוצב: 20 אלף דולר).

 

 קורטני פנדולפי, הנהגת שנעצרה ושצפויה לעמוד לדין בגין רצח (צילום: Shutterstock / משטרת אנהיים)

 

במקביל לכך, במשטרת אנהיים חשפו כי הנהגת הפוגעת היא קורטני פנדולפי בת ה-40, תושבת העיר גארדן גרוב. תחילה היא נעצרה בחשד לנהיגה תחת השפעת סמים או אלכוהול (DUI), אך הבוקר עדכנה המשטרה שהיא צפויה לעמוד לדין בגין רצח. בנוסף, היא אף תואשם בנהיגה תחת השפעה ונהיגה לאחר שלילית רישיון.

פנדולפי נעצרה בעבר פעמיים בגין נהיגה תחת השפעה, ובית המשפט קבע לה שחרור בערבות בגובה מיליון דולר. מתיעוד שפורסם מזירת האירוע ניתן לראות שהיא גם פונתה לבית החולים, ובמשטרה אנהיים אישרו שהיא סבלה מפציעה קלה בעקבות התאונה הקטלנית.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE