הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מקסוול הורדה מ"שמירת התאבדות" טוענת לסריקות גופניות "חודרניות"
האם זה יכול לפגוע בה? משטרת ניו יורק החליטה בצעד מפתיע להוריד את האסירה המתוקשרת משמירת ההתאבדות המיוחדת שהוצמדה לה מאז נכנסה למעצר
עורכי הדין של גיליין מקסוול אומרים כי היא "מטופלת יותר מדי" באמצעות צעדים מיוחדים מכיוון שפקידי הכלא נוקטים בצעדים קיצוניים להחזיקה בחיים עד למשפט בעוד קצת יותר משנה.
 
 
הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



 
"עד לא מזמן, גב 'מקסוול הייתה נתונה לפרוטוקול מיוחד של שמירת התאבדות, כולל הקמה משינה כל כמה שעות במהלך הלילה ותוך שהיא נאלצת ללבוש בגדים מיוחדים, זאת למרות העובדה שהיא, שלא כמו מר אפשטיין, מעולם לא ניסתה להתאבד, ואף פעם לא הייתה מאובחנת כגורם לסיכון בהתאבדות", כתבו עורכי דינה של אשת החברה הבריטית המואשמת בסחר מיני ושידול קטינות עבור איל ההון היהודי ג'פרי אפשטיין.
 
עורכי הדין המבקשים הקלה בתנאיה טוענים כי "כתוצאה ממה שקרה עם מר אפשטיין, הגב' מקסוול מטופלת בצורה גרועה מאשר עצורים אחרים", כך מדווח פורבס.

מקסוול - המוחזקת בכלא הפדרלי בברוקלין, מואשמת כידוע כי עמדה בראש רשת הסחר המיני של אפשטיין, וכמה מתלוננות טוענות כי היא עצמה השתתפה במעשים המיניים עם הקטינות - צמד טענות שהיא מכחישה.
 
אפשטיין - שהוחזק במרכז הכליאה המטרופוליטני במנהטן (MCC) נמצא ללא רוח חיים בתאו בתאריך ה-10 באוגוסט 2019 במקר מוות שהסעיר את אמריקה ונקשר בסדרת אירועים חריגה שהתרחשה ערב מותו ושכללה שומרים ש"נרדמו", מצלמות תא שבורות, והיעלמות חברו לתא.

על פי פרקליטיה של מקסוול, היא חווה מספר חיפושים ביום, ו"נאלצת לעבור סריקות גוף רבות".

תנאים אלה לטענתם מונעים ממקסוול להתכונן למשפט בצורה תקינה ומאיימים על זכויות התיקון השישי שלה המבטיחות ממנה יכולת להשתתף בהגנתה עצמה.

בינתיים יתכן ומקסוול תנסה לסגור עסקה עם קלטות מיוחדות שהיא שומרת...
 
אך פרשנית הפלילים הבכירה ננסי גרייס תהתה בערוץ פוקס האם באמת למקסוול יש את החומרים שהיא מתיימרת לטעון כי יש ברשותה. 
 
"אם היא טוענת שיש לה סרטונים ותמונות של אנשים עשירים, עוצמתיים או בעלי השפעה, שקיימו יחסי מין עם קטינים, הרי שזה בטח בבית של אפשטיין, ומצאו את זה. אז אם הם כבר קיבלו את זה, מה היא באמת יכולה לתת להם?".
50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE