הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קונספירציה או אמת? אימיילים שהודלפו מויקיליקס מראים - "אחותה של קמלה האריס לקחה חלק בפיצה-גייט"
הוכחה כי מדובר בקונספירציה אין, מנגד הוכחות חותכות למה שהתרחש במפגשים הללו גם אין - מה שכן הודלף מאתר ויקיליקס הוא מסמך בו אחותה של קמלה האריס מזמינה רבים לאירוע בו תהיה אורחת הכבוד בוושינגטון הבירה
אי-מיילים שהושגו על ידי אתר ויקיליקס מראים כי אחותה של המועמדת לסגנות הנשיא מטעם המפלגה הדמוקרטית, קמלה האריס, הוזמנה לשאת דברים ב"מסיבת פיצה" שאירח היועץ לשעבר של הילארי קלינטון שנקשר לפרשת פיצה-גייט הידועה לשמצה, טוני פודסטה.
 
פרשת פיצה-גייט החלה ב-19 במרץ 2016 כאשר חשבון הדואר האלקטרוני האישי של ג'ון פודסטה (אחיו של טוני ויושב-ראש הקמפיין של הילארי קלינטון) נפרץ על ידי ממשלת רוסיה והודעות האימייל הפרטיות שלו פורסמו על ידי ויקיליקיס.
 
הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 
תומכי תאוריית פיצה-גייט טענו כי בהודעות הדואר האלקטרוני נראו מסרים מקודדים ברורים המתייחסים לסחר בבני אדם לצורך התעללות פולחנית, ואף להתעללות מינית בילדים שבה הייתה מעורבת צמרת המפלגה הדמוקרטית - התיאוריה נחקרה ונכון לעתה טרם הוכחה כאמפירית.
 
בתוך כך, רשומת דוא"ל ממרץ 2016 מתעדת את מאיה האריס, לשעבר סגנית נשיאת קרן פורד ויועצת מדיניות של הילארי קלינטון (וכמובן אחותה של קמלה), כאורחת כבוד לאירוע ה-"פיצה להילארי' שהתקיים ב-10 באפריל בביתו של פודסטה.

"ג'ון - מארח מסיבת פיצה בבלמונט עבור ה-HFA ב-10 באפריל. מאיה האריס מצטרפת, אבל זקוקה לך. האם אתה יכול לבוא? תודה רבה", נכתב בדוא"ל מטוני לאחיו ג'ון.

מההזמנה הרשמית עולה כי האריס הייתה אטרקציה מרכזית באירוע, בו השתתף גם "השף ג'יימס אלפנטיס".



ההתכתבות המקורית
 
"ב -10 באפריל הצטרפו לג'ון פודסטה, יו"ר הקמפיין, ומאיה האריס, יועצת מדיניות בכירה ואורח מיוחד השף ג'יימס אלפנטיס מפיצריית ה'פינג פונג קומט' לערב פיצה ושיחה בביתו של טוני פודסטה בוושינגטון הבירה," ההזמנה קוראת.

כתובות הדוא"ל מופיעות במאגר הנתונים של ויקיליקס, והתפרסמו בחודש אוקטובר 2016, חודש לפני בחירות 2016.
 
המיילים הדגישו כאמור את ג'ון פודסטה שהוזמן להשתתף בארוחת טקסים מוזרה הידוע כ"בישול רוח" שאירחה אמנית-הביצוע מרינה אברמוביץ' ב-9 ביולי 2015.
 
"בישול רוח מתייחס ל"קבר-קדוש בדת שהוקמה על ידי איש הכשפים אליסטר קרולי" והוא כרוך במופע נסתר שבמהלכו משתמשים בווסת, חלב אם, שתן וזרע ליצירת 'ציור', כך דיווח בזמנו העיתונאי הבריטי פול ג'וזף ווטסון. 
 
אברמוביץ' עצמה לא הסתירה את העובדה כי היא עושה טקסים שכאלה וגם לא את קשריה הענפים לצמרת השלטון האמריקני.
40% לא
60% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE