הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הדוגמניות קארה דלווין וקאיה גרבר עשו קעקועים תואמים
קארה חוגגת יום הולדת 28 וכל החברים מברכים אותה. אך המתנה הכי מרגשת היא זו של בתה של סינדי קרופורד, והברכה שכתבה לה "מזל טוב לנשמה התאומה שלי"

קאיה גרבר וקארה דלווין מחוברות לכל החיים באמצעות דיו. לכבוד יום הולדתה של קארה, החליטו השתיים לעשות קעקועים תואמים על החלק הפנימי של כף הרגל. הן בחרו לקעקע את המילים "נשמה תאומה", אך עם שגיאת כתיב מכוונת- במקום Soul, כתוב Sole, מאחר שהקעקוע נמצא על כפות הרגליים שלהן.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


קאיה וקארה במחאה

 

כדי לברך את הדוגמנית הבריטית, פרסמה קאיה מספר סטוריז באינסטגרם עם תמונות של השתיים. "מזל טוב לנשמה התאומה שלי", כתבה גרבר בת ה- 18, בצירוף תמונה שלהן משלבות כפות רגליים. בתמונה אחרת בה נראית קארה כשהיא לובשת סווטשרט לבן עם תמונות של קאיה, כתבה "האדם היחיד שלובש את הפנים שלי על סווטשרט".

 

 

אך זה לא היה מספיק עבור קאיה. בתמונה אחרת כתבה "החברה הכי טובה להפגנות". בסטורי הזה אפשר לראות את השתיים במחאה של "Black Lives Matter", ביולי. למעשה, הקעקועים התואמים אינם חדשים, אך זו בהחלט התמונה הכי ברורה שלהם עד כה. במאי, עלה בעמוד המעריצים של דלווין בטוויטר, תמונה של קאיה מצלמת את כפות הרגליים שלהן. קאיה וקארה הן חברות כבר זמן מה, והמעשה המחייב הזה מראה שהן לחלוטין מתכוונות להישאר חברות לכל החיים.

 

 

קאיה כמובן לא הייתה היחידה שבירכה את קארה. לא מעט דוגמניות אחרות בירכו גם כן. מרגרט קוואלי, בתה של השחקנית אנדי מקדאוול כתבה: "קארה היקרה, וואו, יותר מדי להגיד. אני כל כך ברת מזל שאת חברה שלי. אני אוהבת אותך, יום הולדת שמח".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Dear @caradelevingne, man, too much to say. So incredibly lucky to have you as a friend. I love you, happy birthday!

A post shared by Margaret Qualley (@margaretqualley) on

 

גם בתו של מיק ג'אגר- ג'ורג'יה מיי ג'אגר בירכה את ילדת היום הולדת: "מזל טוב!!!! קארה דלווין אני אוהבת אותך כל כך. לא יכולה לחכות שנהיה זקנות אובססיביות לכלבים שיושבות במרפסת עם מגבות על ראשינו בזמן שאנחנו מקשקשות חח."

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE