הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"הוא גרר אותי במורד המדרגות"- בת זוגו לשעבר של השחקן דרייק בל- מליסה לינגפלט, מאשימה אותו בהתעללות
השניים נפרדו לפני כעשור, אך כעת החליטה לינגפלט לחשוף באפליקציית "טיק טוק" את מערכת היחסים המסוכנת שהייתה לה עם בל. השחקן עצמו מכחיש את ההאשמות בתוקף

לינגפלט, אשר נקראת במדיה החברתית לפי שם הבמה שלה- "ג'ימי אונו", דיברה כנגד דרייק בסרטון טיק טוק שהעלתה ביום רביעי. בפוסט היא מאשימה את השחקן לשעבר בסדרה "דרייק וג'וש", על כך שהתעלל בה באופן פיזי ומילולי בזמן שהיו יחד במערכת יחסים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

בל עצמו טוען- "מעולם לא התעללתי בחברתי לשעבר ולא עשיתי אף אחד מהדברים הרבים שמליסה טוענת שעשית בסרטון הטיק טוק שלה." הזוגיות של השניים התחילה בשנת 2006 ונמשכה כשנתיים. מליסה שיתפה בחשבון שלה: "קודם כל אני רוצה לומר מראש שלא אכפת לי כל כך אם מישהו מאמין לי, משום שזה הסיפור שלי והחיים שלי, ומשהו שאני עברתי."

הזמרת סיפרה מה גרם לה לחשוף את מה שקרה לה לטענתה: "לא מזמן פתאום הבנתי שהתעללות זה לא משהו שכל הנשים חייבים לעבור." לינגפלט בת ה- 30, החלה לצאת עם בל כשהייתה בת 16 בלבד וחונכה בבית. "עברתי לגור איתו, הייתי זמרת. עברה בערך שנה עד שהתחילה האלימות המילולית", אמרה. "ושאני אומרת התעללות מילולית, דמיינו את הסוג הכי רע של אלימות מילולית שניתן לדמיין, וזה היה מה שקיבלתי."

 

 

לאחר מכן מספרת השחקנית על ההסלמה שהתרחשה בהתעללות. "אחר כן זה הפך להיות פיזי- מכות, זריקת חפצים, הכל. בשיא של זה, הוא גרר אותי במורד המדרגות של הבית שלנו בלוס פליז. הפנים שלי פגעו בכל מדרגה בדרך למטה. יש לי תמונות של זה." על אף ההצהרה שיש לה הוכחות, היא לא שיתפה את התמונות.

לטענתה, היו לדרייק גם יחסים עם קטינות: "אני לא רוצה אפילו להיכנס לכל העניין של הקטינות. כלומר אני אעשה את זה, אבל אני מפחדת." בסרטוני טיק טוק נוספים, היא משתפת צילומי מסך משיחות שהיו לה עם נפגעות אחרות שהחליטו לפנות אליה לאחר ששיתפה את הסיפור שלה. באחת השיחות, טענה דוברת עלומת שם שנאנסה על ידי דרייק כשהיא הייתה בת 15 והוא היה בן 20.

 

 

לפי גרסתה של מליסה, שחברים שהיו לה בתקופת היחסים עם דרייק, ידעו על ההתעללות. "כל מי שבאמת מכיר אותי ובאמת היה חבר שלי ב- 15 השנים האחרונות יודע יותר מדי טוב על ההתעללות של דרייק בל." כתבה. "יש לי כל כך הרבה עדים, יש לי תמונות, אלה היו החיים שלי. אם אתם לא מאמינים לי, זה ברור לי איזה סוג אנשים אתם, ואני לא צריכה את זה בצד שלי."

דרייק מנגד מכחיש את ההאשמות של חברתו לשעבר. "כשמערכת היחסים שלנו נגמרה- לפני יותר מעשור- אנחנו, למרבה הצער, שנינו קראנו אחד לשנייה בשמות נוראיים, כמו שקורה פעמים רבות כשזוג נפרד. אבל זה הכל."

 

 

לאחר מכן טען שמליסה פנתה אליו בשנה שעברה בבקשה לעזרה כלכלית והוא נענה לבקשתה. הוא הדגיש כי יש בכוונתו לנקוט בצעדים משפטיים. "אני לא יודע אם ההתנהגות של היום היא סוג של בקשה שגויה לקבלת עוד כסף או תשומת לב", אמר השחקן. "אבל אני לא יכול להרשות את ההאשמות הפוגעניות והמכפישות הללו לעבור בצורה חלק ואני בוחן את האופציות המשפטיות שלי."

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE