הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בהלה בדרום פלורידה: עשרות מטעני צינור נמצאו בבית במחוז פאלם ביץ'
תושבי בוינטון ביץ' דיווחו אתמול על קול נפץ חזק, ורשויות החוק שהגיעו למקום מצאו חומרי נפץ שהונחו לצד הכביש. החשוד הודה במיוחס, אך טען כי בכלל רצה להשתמש במטעני הצינור "למטרות גינון". הוא נעצר וצפוי לעמוד לדין בגין החזקת חומרי נפץ

רשויות החוק בדרום פלורידה עצרו אתמול (רביעי) תושב מקומי, וזאת לאחר שעשרות מטעני צינור וחומרי נפץ נוספים נמצאו בביתו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


החשוד, גרגורי האס (צילום: משרד השריף במחוז פאלם ביץ' / Shutterstock)

 

בהודעת משרד השריף במחוז פאלם ביץ' נמסר כי החשוד הוא גרגורי סמואל האס (Haasze) בן ה-34, תושב העיר בוינטון ביץ'. בכתב האישום החמור שהוגש נגדו מופיעים 26 סעיפים של יצירת והחזקת חומרי נפץ.

עוד הוסבר בדו"ח המעצר כי רשויות החוק הוזעקו לאזור בעקבות הדיווחים על פיצוץ בסמוך לאחד הכבישים בעיר. עם הגעתם למקום, השוטרים הבחינו במספר מטעני צינור שהונחו לצד הכביש, בסמוך לבית. חבלני המשטרה הוזעקו למקום ומצאו שישה מטענים, שכללו גם ברגים ומסמרים. בתום החיפוש נמצאו בסך הכל 26 מטענים שונים.

 

 

בדו"ח המעצר אף צוין כי כשעה לאחר תחילת האירוע, אזרח המתגורר במקום ניגש לאחד השוטרים וסיפר לו על אדם בשם "גרג", תושב השכונה שמייצר חומרי נפץ. בפח שמחוץ לבית הדירות שבו מתגורר החשוד נמצאה קופסה עם שמו, ובה בקבוקי פלסטיק ריקים. בחיפוש בתוך הפח אף נמצאו בקבוקים עם אבק שרפה.

בשלב הזה, האס יצא מדירתו, ניגש לשוטרים ואמר להם, "אני הסיבה שאתם פה", כך על פי דו"ח המעצר. בחקירתו הוא הודה שהחפצים שנמצאו בסמוך לפח שייכים לו. עוד סיפר כי הוא מכין מטעני צינור מזה מספר שנים, ושהוא רכש את החומרים באיביי לקראת יום העצמאות האמריקאי (שחל בחודש שעבר). בנוסף, האס סיפר שהוא מעולם לא התכוון לפגוע באיש, ולמעשה הוא טען שחומרי הנפץ נועדו לעקירת עצים.

כאמור, במשטרה לא קיבלו את ההסבר, והאס צפוי לעמוד לדין בגין האירוע. בית המשפט במחוז פאלם ביץ' קבע לחשוד דמי שחרור בערבות בגובה 26 אלף דולר (אלף דולר על כל סעיף בכתב האישום), אך לא ברור אם האס הסתפק להשתחרר מבית הכלא עד כה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE