הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הזמרת ליזו מוציאה קולקציה שנייה עם מותג המשקפיים Quay ועל הדרך גם שולחת מסר חשוב
הקולקציה החדשה של הזמרת לגמרי משדרת את כל הגלאם והסטייל שיש לה. כמו בכל הדברים שהיא עושה, גם את הפרויקט הזה היא מתעלת למשהו חשוב הרבה יותר מאופנה ומנצלת את הקול החזק שלה לטובה

שיתוף הפעולה בין ליזו למותג האוסטרלי Quay מורכב מסדרה של משקפי שמש נוצצים במיוחד עם המון אבנים בוהקות. לזוכת הגראמי יש כמעט 10 מיליון עוקבים באפליקציית הטיק טוק, לצד מיליוני עוקבים נוספים בפלטפורמות אחרות. לאור השנה המאתגרת שעוברת על כולנו, היא החליטה להאיר לכולנו את הדרך ולא רק באמצעות האור שמשתקף מהמשקפיים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

קולקצית הקפסולה נועדה לעודד אזרחים אמריקאים להצביע כמו גם לחנך את החשיבות של זכות ההצבעה. בהודעה הרשמית על הקולקציה נאמר: "שיתוף הפעולה בין ליזו ל- Quay תומך בייצוג של כל אחד ואחד. יחד, Quay וליזו מחזקים את הקהילות שלהם להשתמש בקולן ולהשתמש בזכותן להצביע בשנת הבחירות הזו."

 

 

שני הצדדים החליטו לתרום סכום של 100 אלף דולר עבור גורמי רווחה וצדקה כמו ה- NAACP וה- Lawyers’ Committee שמעניקים ייצוג משפטי במלחמה למען שוויון וכנגד גזענות. "הצבעה היא דרך עצומה לתרום ולהרגיש שאנחנו עושים שינוי", אמרה ליזו. "אבל הכוח להצביע בבחירות אמצע ובחירות מקומיות זה משהו שלא לימדו אותי בבית הספר. אני רוצה להיות חלק מהחינוך של הדורות הצעירים על הכוח שלנו."

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Which outfit u want me to tell u ur fortune in? @quayaustralia by @quinnwilsonn

A post shared by Lizzo (@lizzobeeating) on

 

כנשאלה היוצרת איך היא מאזנת בין הפעילות שלה כאקטיביסטית ובין הבריאות הנפשית שלה והקריירה שלה כמוזיקאית ומשפיענית, היא ענתה שזה הכל עניין של נקודת מבט: "כשאני יושבת בתוך הבעיות שאנחנו מתמודדים מולן ואני מרגישה חוסר אונים, זה חשוב לצד רגע החוצה ולהתרכז בהכנה ליום שיבוא." סיפרה. "אנחנו סופגים המון טראומה היום, וזה מצריך איזון כדי לצלוח את הזמנים הללו."

 

 

ליזו גייסה את חברתה הטובה והמנהלת האמנותית- קווין ווילסון, מה שתרם לתחושה האותנטית והנינוחה שיש לקמפיין. "הצילומים הרגישו כמו משפחה", אמרה ליזו. "קווין ממש לקחה את ההובלה של הקונספטים ואני הלכתי אחריה. אני סומכת עליה, אז קל לנו ליצור יחד."

 

 

את הקולקציה ניתן למצוא באתר החברה. מחיר המשקפיים מתחיל מ- 55$.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE