הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מיילי סיירוס והחבר קודי סימפסון נפרדים אחרי פחות משנה יחד
הזמרת ובן הזוג האוסטרלי שלה החליטו שהספיק להם אחד מהשנייה והם מפרידים כוחות. אבל מה בעצם הביא אותם לסיים את היחסים והאם יש קשר לסינגל החדש שמיילי הוציאה- "Midnight Sky"?

מספר מקורות אישרו שכוכבת הפופ וקודי סימפסון כבר ממש לא ביחד. הפרידה מגיעה כעשרה חודשים לאחר שהתחילו לצאת. החדשות הגיעו מספר שעות לפני הבכורה של הקליפ החדש של מיילי, "Midnight Sky". מדובר בבשורה די מפתיעה שכן רק בתחילת החודש כתב סימפסון בן ה- 23 באינסטגרם, שהוא "מאוהב בחברה הכי טובה שלי."

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

בראיון שהעניקה סיירוס, בו סיפרה על כך שהיא נקייה משימוש בחומרים ממכרים כבר כחצי שנה. אחד המקורות סיפר שלבן זוגה לשעבר של הזמרת יש חלק במוטיבציה שלה. "הוא מאוד בעניין של חיים נקיים ובריאים והוא תומך בפיכחות."

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

My Idol �

A post shared by Miley Cyrus (@mileycyrus) on

 

קודי לא הצליח להסתיר את האושר שהוא חווה במערכת היחסים שלו עם מיילי בת ה- 27. בתחילת השנה סיפר ש"להיות עם מיילי זה דבר נפלא בחיים שלי," הוא אמר שהכוכבת היא "יצירתית ומעוררת השראה, ועצמאית בצורה חזקה."

השניים התחילו לצאת באוקטובר של 2019, לאחר שמיילי יצאה ממערכת יחסים קצרה עם כוכבת הריאליטי- קייטלין קרטר. "אנחנו שומרים אחד על השנייה במקום טוב", סיפר אז הזמר. "זה מה שכל כך בריא בזה ואני חושב שזו הפעם הראשונה שהיה לי את זה במערכת יחסים. אנחנו ממש, ממש על אותו קו."

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Happy birthday baby. Thanks for being you

A post shared by CS (@codysimpson) on

 

בשיר החדש של מיילי היא שרה שהיא "לא שייכת לאף אחד." האם מדובר בצירוף מקרים שממש עכשיו התבשרנו על הפרידה של הזוג,על אף שהפרידה קרתה כבר לפני מספר שבועות? בראיון שנתנה סיירוס אמרה: "אני מרגישה שהסיפור שלי והנרטיב די סופרו עבורי בשנה האחרונה. מן הסתם עברתי פרידה מאוד פומבית, ואפילו יותר מזה, גירושים, ועם מישהו שהייתי איתו יותר מעשר שנים."

עוד המשיכה ואמרה: "אני מרגישה שהפכו אותי לדמות הרעה. גם הרגשתי שהשתיקו אותי, בגלל שזה היה, ואני אומרת את זה בכבוד, לא לרמתי להתעסק עם התקשורת באותו זמן. הרגשתי שאני מעדיפה לבטא את החוויה הזו בצורה פואטית שאני אוכל להחזיר לתוך האמנות שלי."

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE