הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ליידי גאגא מכריזה על השתתפותה בטקס פרסי הווידאו קליפים של MTV וזה ממש מצחיק
הזמרת שמועמדת למספר פרסים בטקס, כעת גם תופיע עם מוזיקה מהאלבום החדש שלה. את החדשות בישרה באמצעות סרטון בעמוד הטוויטר שלה, שבו היא נראית כשהיא לובשת עיטור ראש מוגזם

ליידי גאגא חוזרת לבימת ה- VMA פעם נוספת. בחשבון הטוויטר שלה העלתה הכוכבת ציוץ שמבשר על ההופעה בדרך שמאוד מתאימה לזמרת- מוזרה ויצירתית. בסרטון היא נראית כשהיא לוגמת יין אדום ליד דלת הכניסה לבית שלה, כשהיא לובשת חלוק ורוד וצמרירי ועל ראשה יצירה אוונגרדית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"הייתי בבית וחלמתי על #Chromatica (האלבום החדש של גאגא), וסוף סוף זו הפעם הראשונה להופיע על במה חיה. צפו בהופעה ב- VMA ב- 30/8!", כתבה גאגא. בקליפ מרחפת המצלמה מסביב ליוצרת, בעוד מתנגנת ברקע מוזיקה דרמטית ולבסוף גאגא "קולטת" את המצלמה ומכסה אותה בפתאומיות.

 

 

זו הפעם הראשונה שהיא תופיע עם חומרים מהאלבום החדש, מאחר וכמובן לא הייתה באפשרותה להופיע השנה בשל מגפת הקורונה. כמו כן, הפעם האחרונה שהופיעה על במת ה- VMA הייתה ב- 2013. ליידי גאגא מובילה את המועמדויות בטקס עם תשע מועמדויות בסך הכל, ביניהן- קליפ השנה, שיר השנה, שיתוף הפעולה הטוב ביותר ואמן השנה. השיר עליו היא מועמדת הוא שיתוף הפעולה שלה עם אריאנה גרנדה- "Rain on me".

 

 

כשגילתה על המועמדויות הרבות שלה, היא פנתה לאינסטגרם כדי להוקיר תודה על ההכרה שהיא מקבלת ועל תמיכתם של מעריציה. "אני כל כך אסירת תודה ומבורכת שיש לי 9 מועמדויות ב- VMA השנה על האלבום שלי Chromatica, על Rain On Me ועל הופעות אחרות שנתתי", כתבה.

 

 

עוד הוסיפה: "זו תקופה כל כך קשה עבור אנשים בכל העולם, אני מוקירה את כמה שאני ברת מזל על כך שיש יום כמו היום. אני מקווה שכולכם תחגגו את עצמכם ברגע הזה, כולם צריכים להיות מועמדים לפרס עכשיו. על אומץ, על גבורה, על כוחה של הרוח האנושית. שאלוהים יברך אתכם ואני אוהבת אתכם תודה על המתנה הזו היום."

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE