הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ניו יורק: מוזיאונים ומרכזי תרבות נוספים יפתחו, גם חדרי כושר על הכוונת
כבר ביום שני יתאפשר ל"עסקי בידור סגורים", למשל באולינג, להיפתח מחדש, וכעבור שבוע גם מוזיאונים כדומה יפתחו. כלל השוהים בעסקים אלו ידרשו לחבוש מסכות, וכמות הלקוחות תוגבל בהתאם לסוג העסק. ביום שני אף יפורסמו ההנחיות לפתיחת חדרי כושר

מושל ניו יורק, אנדרו קואומו, הודיע מוקדם יותר היום (שישי) כי יאפשר למוזיאונים ומרכזי תרבות נוספים, למשל אקווריום ציבורי, להיפתח מחדש בתוך כעשרה ימים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


המוזיאון האמריקאי לתולדות הטבע, בניו יורק(צילום: Shutterstock)

 

"פעילות תרבותית שלא מוגדרת כבעלת סיכון גבוה להידבקות בקורונה, יכולם להיפתח ב-24 בחודש, גם בעיר ניו יורק", הוא אמר והסביר שהחליט להודיע על המהלך מראש כדי לאפשר לאותם מוסדות להיערך בהתאם לקראת קבלת קהל.

עם זאת, הוא הדגיש כי על כלל המוסדות התרבותיים לפעול לפי הנחיות רשויות הבריאות - כלומר, להגביל את כמות השוהים במקום ברבע מהקיבולת הרגילה. בנוסף, כלל הנמצאים במקומות הללו ידרשו לחבוש מסכות.

 

 

מעבר לכך, ביום שני הקרוב יתאפשר ל"עסקי בידור סגורים", למשל גלריה לאמנות או באולינג, להיפתח מחדש. בניגוד למוסדות תרבותיים, עסקי בידור יוגבלו ב-50% מהקיבולת הרגילה. עם זאת, גם השוהים בהם יצטרכו לחבוש מסכות, וצפויות מגבלות נוספות בהתאם לעסק עצמו. כך למשל, בבאולינג הוחלט כי כל מסלול שני ייסגר כדי לאפשר שמירה על ריחוק חברתי.

 

'חדר כושר' בקליפורניה לפני כחודשיים. ביום שני ניו יורק תפרסם את ההנחיות שלה לקראת פתיחתם המחודשת (צילום: Getty Images)

 

במקביל, ביום שני יפורסמו הנחיות לפתיחת חדרי הכושר במדינה, אם כי טרם התבררה מסגרת הזמנים הצפויה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE