הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ההתמדה משתלמת: רכש כרטיסי גירוד בעשרות תחנות וזכה ב-5 מיליון דולר
קווין קלארק סיפר שהייתה לו "תחושת בטן" שהכרטיס הזוכה נמצא במערב המדינה, ועל כן הוא נסע בין תחנות הדלק וחנויות הנוחות ורכש את כל הכרטיסים שמצא. לאחר ארבע שעות עבודה, הוא גילה שהפך למיליונר: "רעדתי, ואז התחלתי לבכות", הוא שיחזר

"הייתה לי תחושת בטן", כך סיפר תושב צפון קרוליינה שזכה בכרטיס גירוד (חישגד) וגרף 5 מיליון דולר, זכייה שהתאפשרה לאחר שהוא נסע בין 40 חנויות במשך 4 שעות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: חברת הלוטו של צפון קרוליינה)

 

האיש, קווין קלארק, סיפר שהייתה לו תחושה שהכרטיס הזוכה יימכר במערב המדינה, ולאו דווקא באזור של הערים הגדולות כגון שארלוט וראלי. לכן, הוא עבר בכל תחנת דלק וחנות נוחות שמצא, ורכש את כל הכרטיסים במשחק המדובר (כל כרטיס נמכר עבור 20 דולר).

בסופו של דבר, הכרטיס הזוכה נרכש בתחנת דלק קטנה: "סרקתי את הכרטיס עם הטלפון שלי, והיה כתוב 'גש לחנות'. אז גירדתי, ולא האמנתי למה שאני רואה. התחלתי לרעוד ולבכות", הוא שיחזר.

 

 

מוקדם יותר החודש, קלארק הגיע למשרדי ההימורים כדי לקבל את כספו. הוא בחר בתשלום אחיד בגובה 3 מיליון דולר (במקום לקבל 5 מיליון דולר ב-20 תשלומים שנתיים), ולאחר ניכויי המס הוא שלשל לכיסו 2.1 מיליון דולר, או 550 אלף דולר על כל "שעת עבודה".

כאשר נשאל מה הוא מתכוןן לעשות עם הכסף, קלארק השיב: "אני בחור פשוט, אני מכסח דשא. אבל תמיד התעניינתי בנדל"ן, אז אני חושב שאשקיע את הרוב בזה ובכמה עסקים קטנים".

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE