הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"לא מכבדים אותי"- מארג' סימפסון מגיבה ליועצת הקמפיין של טראמפ על ההשוואה לקמאלה האריס
הדמות הבדיונית מאחת מסדרות האנימציה הכי מצליחות בעולם הגיבה באמצעות סרטון בטוויטר על כך שג'נה אליס שמייעצת לטראמפ במירוץ לנשיאות, צייצה על בחירתו של ג'ו ביידן בקמאלה להיות הסגנית שלו

מארג' סימפסון חלקה עם העולם שהיא "עצבנית" מכך שיועצת הקמפיין של טראמפ- ג'נה אליס, צייצה בטוויטר שקמאלה האריס- הבחירה לסגנית הנשיא מצד הדמוקרטים, נשמעת כמוה. מארג'י הגיבה לאליס בסרטון טוויטר דרך החשבון של הסדרה "משפחת סימפסון".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"אני בדרך כלל לא נכנסת לפוליטיקה, אבל היועצת הראשית לנשיא ג'נה אליס הרגע אמרה שקמאלה האריס נשמעת כמוני," אמרה מארג'. "ליסה אמרה שהיא לא מתכוונת לזה כמחמאה" הוסיפה. "אם זה כך, כעקרת בית רגילה מהפרברים, אני מתחילה להרגיש קצת שלא מכבדים אותי. אני מלמדת את ילדי לא לקרוא בשמות, ג'נה. התכוונתי להגיד שאני עצבנית, אבל אני מפחדת שיצנזרו את זה."

 

 

 

 

הדמות האייקונית התייחסה בדבריה "עקרת בית מהפרברים" לתיאור שבו השתמש טראמפ עצמו, שהשתמש בביטוי יותר מפעם אחת כדי לתאר דמוגרפיה שלדעתו תסייע לו לזכות במירוץ, בנובמבר. באחת ההתבטאויות של טראמפ הוא אמר: "עקרות הבית מהפרברים תצביעו עבורי. הן רוצות ביטחון והן מאושרות שאני סיימתי את התוכנית ארוכת השנים שאפשרה לנכסים בהשכרה נמוכה לפלוש לשכונות שלהן. ביידן יחזיר את זה, בצורה יותר גדולה."

 

 

אך לא כאן הסתיימו חילופי הדברים, שכן אליס השיבה לדבריה של מארג'. היא כתבה בחשבון הטוויטר שלה ש"מארג' כנראה הולכת להצביע לדמוקרטים...באמצעות מייל," עקיצה כלפי הדמוקרטים שמנסים להביא לכך שהצבעה במייל תתאפשר בזמן מגפת הקורונה.

 

 

המועמד הדמוקרטי לנשיאות- ג'ו ביידן, הכריז על בחירתו לסגנית הנשיא ביום שלישי. מאז הוא לא מפסיק לחטוף השמצות ועקיצות מהמחנה של דונלד טראמפ על המהלך. טראמפ עצמו כבר הספיק לטנף את שמה של קמאלה האריס כשכינה אותה "מגעילה", "כועסת", ו"סוג של אישה משוגעת".

 

טראמפ בפרק של "משפחת סימפסון" אשר חזה את התמודדותו לנשיאות

 

"משפחת סימפסון" הציגו במהלך השנים לא מעט פארודיות על חשבונו של טראמפ, ואפילו קיבלה הסדרה קרדיט על כך שחזתה את בחירתו של טראמפ לנשיא ארצות הברית. כמו כן, זו לא הפעם הראשונה שיוצרי הסדרה מביעים ביקורת על עולם הפוליטיקה. בשנת 2018, המועמד הרפובליקני טד קרוז אמר שכל משפחת סימפסון- למעט ליסה- הינם חברים במפלגה הרפובליקנית. המפיק בפועל של הסדרה- אל ג'ין הציע שקרוז הוא זה שיכול להשתמש במוצץ, כמו בתם התינוקת של מארג' והומר- מגי.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE