הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קרדי בי שילמה על בדיקות קורונה בשווי של 100,000$ עבור צילום הקליפ החדש שלה- 'WAP'
הראפרית לא רק שומרת על גישה סקסית, אלא גם על גישה בריאה. בזמן כל כך רגיש כמו היום, קרדי הקפידה שסט הצילומים של הקליפ החדש שלה יהיה נקי מנגיף הקורונה עד כמה שרק ניתן, ולא היה אכפת לה לשלם מה שצריך עבור זה

הכוכבת בת ה- 27 סיפרה בראיון, שהיא דרשה מכל מי שלקח חלק בצילומים לעבור בדיקת קורונה. "זה היה די מוזר לצלם את הווידאו בתקופת הקורונה," סיפרה. היינו צריכים להוציא 100,000$ רק על בדיקות. כל מי שהיה על הסט היה צריך להידבק כדי לשלול קורונה."

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

קרדי סיפרה שזה לא היה הדבר היחיד שהיה שונה בעקבות המגפה. גם הדרך שבה עבדו עם החיות שמופיעות בקליפ הייתה שונה. "היה לנו נמר וטיגריס שם, אבל לא הצטלמנו איתם בפנים בשביל בטיחות בגלל המגפה." חשפה. "איחדנו שתי סצנות יחד."

גם קרדי וגם הראפרית שהתארחה בשיר שלה- מייגן די סטליון, בכל זאת צילמו סצנה אחת עם חיות בחדר ומסתבר שזו הייתה אחת הסצנות הכי קשות לצילום עבור קרדי. "אחד החלקים הכי מפחידים הייתה הסצנה עם הנחש. הייתי ערומה ואחד מהם השתין עלי."

 

 

השיר החדש גרר לא מעט תגובות שליליות, הרבה מהן בשל המילים הגסות שמופיעות לכל אורכו. זוכת הגראמי סיפרה שזו התגובות החריפות די הפתיעו אותה. "ידעתי שתהיה לזה השפעה גדולה, אני מניחה, שבגללי ובגלל מייגן. אבל לא ידעתי שזה הולך להיות כל כך שנוי במחלוקת. מעולם לא ציפיתי לזה."

 

 

אחר כך המשיכה ואמרה: "לא חשבתי שהשיר היה וולגרי כמו שהם אמרו שהוא, אתה יודע? כאילו, אני רגילה לזה. אני כזאת פריקית שלא חשבתי שזה יהיה ביג דיל. לא חשבתי שאנשים יחשבו שזה כזה משהו יוצא דופן." יחד עם זאת היא דווקא לא מתנגדת לשיח שהתעורר, כי בסופו של דבר הוא מושך יותר עיניים ופרסום לשיר החדש.

"זה לא מכעיס אותי", אמרה קרדי. "זה משמח אותי. הם ממשיכים לדבר והמספרים עולים. בסופו של יום, לא משנה מה הם אומרים, המספרים מדברים בעד עצמם."

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE