הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
האלי בארי חוגגת יום הולדת 54 בבקיני לוהט וגזרה חטובה
השחקנית תמיד הייתה ידועה בין השאר בשל הגוף ההורס שלה. מסתבר שהשנים לא שינו יותר מדי עבורה בתחום הזה משום שגם בשנות החמישים לחייה היא נראית קורנת וסקסית

לכבוד יום ההולדת שלה, יצאה זוכת האוסקר לחגוג בחוף הים. בסרטון שהעלתה לאינסטגרם היא נראית צועדת בהילוך איטי כשהיא לובשת בקיני שחור עם המון נקודות הצצה חושפניות. מתחת לפוסט כתבה: "עונת האריה נכנסה לאפקט מלא," זאת בהתייחס ליום הולדתה שחל החודש. אין ספק שהיא נראית נהדר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

בפוסט אחר שהעלתה לכבוד חגיגות יום ההולדת שלה היא נראית כשהיא גולשת על סקייטבורד כאחרונת המתבגרות כשהיא לובשת חולצה ותחתון בקיני. מתחת לפוסט כתבה: "54...החיים רק ממשיכים להשתפר יותר ויותר." חברותיה למקצוע פרגנו לה באהבה גדולה על הפוסט. השחקנית אוקטביה ספנסר כתבה: "כדאי מאוד שתגלשי לעבר הייעוד שלך!". ג'וליאן מור גם היא בירכה את ברי עם אימוג'י לב צנוע ו"מזל טוב" חינני.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Leo Season in full effect �✨ #BirthdayWeekendVibin

A post shared by Halle Berry (@halleberry) on

 

בתחילת החודש שחזרה האלי את לוק הבקיני הכתום שכל כך מזוהה איתה מהתפקיד שעשתה באחד מסרטי בונד- "למות ביום אחר". כשמסתכלים על התמונה שהעלתה, קשה להאמין שהסרט בו הייתה נערת בונד מן המניין, יצא לפני 18 שנה! מעריצים של סדרת הסרטים זוכרים אותה באהדה גדולה על דמותה- ג'יאסינטה "ג'ינקס" ג'ונסון.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Never been a shady beach. �

A post shared by Halle Berry (@halleberry) on

 

אל תחשבו שהגזרה של האלי קרתה לה במקרה. למעשה זו אפילו עובדה ידועה שהיא עובדת מאוד קשה כדי להישאר בכושר. בנוסף היא עצמה שמחה לשתף על שגרת האימונים שלה ואף להראות לעוקבים אילו תרגילים היא עושה עם המאמן האישי שלה.

 

 

בראיון היא סיפרה שהיא כרגע נהנית מאימונים מחזוריים של בערך חמישה סטים של עבודה קשה. היא גם מעודדת את המעריצים שלה להתאמן: "מה המטרה שלכם באימונים? תציבו את רף גבוה יותר ממה שאתם חושבים, תשתפו את המטרה שלכם בתגובות ותתחייבו לזה. העבודה לא תהיה קלה, אבל התמורה? שווה כל שניה." כתבה באחחד הפוסטים שהעלתה. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE