הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
רוברט פטינסון חוזר לשורשים הערפדיים שלו? שני ספרים נוספים צפויים לסדרה "דמדומים"
הסופרת סטפני מאייר שכתבה את סדרת הספרים המצליחה שהפכה לסדרת סרטים מצליחה לא פחות, הכריזה באופן רשמי שהיא עובדת על שני ספרים נוספים. ספר נוסף כבר יצא החודש והמכירות הרקיעו שחקים

לא בטוח שרוברט פטינסון יסכים לחזור לדמותו של הערפד אדוארד קאלן, אך נראה שהוא יאלץ לפחות לשקול את זה. הסיבה היא שסדרת הספרים שהזניקה את הקריירה שלו חוזרת ובגדול. הספר האחרון שיצא ממש החודש בסדרה "דמדומים"- "שמש חצות", מספר את כל הסיפור של אדוארד ובלה אך הפעם מנקודת המבט שלו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

הספר החדש כבר נמכר ביותר ממיליון עותקים בשבוע הראשון ליציאתו. זה רק מוכיח שגם אחרי כל כך הרבה זמן עדיין קיימים מעריצים מושבעים שם בחוץ. אלו בוודאי איבדו עשתונות כשקיבלו את הבשורה ממאייר שסדרת הספרים עדיין לא נגמרה.

באירוע וירטואלי שהתקיים לאחרונה, סיפרה הסופרת שהיא כרגע עובדת על שני ספרים נוספים לסדרה. "יש לי את קווי המתאר שלהם ופרק אחד כתוב אני חושבת של הראשון, אז אני יודעת שזה קיים. אני לא מוכנה לעשות את זה כרגע, אני רוצה לעשות משהו חדש," סיפרה.

למרבה הצער עבור מי שמעודד את הקבוצה של אדוארד, בניגוד לספר "שמש חצות", שני הספרים החדשים לא יסופרו מנקודת המבט שלו. כשנשאלה מאייר בראיון האם היא מתכוונת לכתוב את כל הסיפור המקורי מנקודת המבט של אדוארד היא ענתה כך: "לא. ממש לא. זה הכל עבור אדוארד...לא, לא הייתי רוצה לעשות את זה- במיוחד בהתחשב בזה ש"ירח חדש" פשוט יהיה סיוט של דיכאון וריקנות."

 

 

אז עכשיו נשאלת שאלת השאלות. מתי יזכו המעריצים לראות את הספרים החדשים האלה. התשובה היא- ממש לא בקרוב. מאייר הסבירה: "עבורי, הרבה מהאושר שנובע מהכתיבה מגיע מיצירה, ואני ממש רוצה לבנות עולם חדש עם חוקים חדשים ומיתולוגיה חדשה. מיתולוגיה זה די הקטע שלי."

לא ברור מדוע ממשיכה סטפני לכתוב ספרים נוספים בסדרה, כי לפי מה שהיא מספרת העבודה על הספר האחרון הייתה פשוט סיוט. היא כל כך סבלה מזה שאפילו תיארה את התהליך כמו להיות תקועה מאחורי סורג ובריח ושהיא הרגישה ש"כל מילה הייתה מאבק".

 

 

הקושי העיקרי מבחינתה היה להיות בראשו של אדוארד שלדבריה גרם לה להיות "אקסטרה מתוחה". "אחרי שסוף כל סוף סיימתי עם הספר הזה, אני מתכננת לבלות הרבה זמן בעולמות אחרים שבהם ערפדים לא קיימים", הוסיפה. "אני מניחה שהתקווה שלי היא שאוכל לסיים ספר אחר בהרבה פחות זמן."

האם זה אומר שהיא תשנה את דעתה בנוגע המשך הכתיבה של הסדרה? קשה להאמין לאחר שכבר בישרה על כך, אבל זה בהחלט אפשרי.

30% לא
70% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE