הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"רק בתקופה הקורונה זה יכול לקרות": דר רחוב 'התגורר' באצטדיון כדורגל במשך כשבועיים
האיש התגלה די במקריות ע"י אחד העובדים, וחקירה קצרה חשפה שהוא שוהה במתחם למעלה משבועיים. הוא הספיק לגנוב בגדים וציוד נוסף בשווי אלף דולר מחנות הקבוצה, כמו גם מזון בשווי 200 דולר

חסר בית מפלורידה ניצל את העובדה שאצטדיון הכדורגל בעירו נותר ריק מאדם בשל משבר הקורונה, והוא הפך את אחד מתאי הצפייה היוקרתיים לביתו למשך למעלה משבועיים, כך על פי רשויות החוק.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


החשוד, דניאל נחה, על רקע אצטדיון אל לאנג שבו 'התגורר' (צילום: משטרת סיינט פיטרסבורג / ויקיקומונס)

 

החשוד - דניאל אלברט נחה בן ה-39 - נעצר לאחר שהתגלה באצטדיון אל לאנג בעיר סיינט פיטרסברג (אצטדיונה הביתי של קבוצת ה-USL טמפה ביי רודיס). בהודעת המשטרה הוסבר כי אחד מעובדי האצטדיון הגיע למקום והבחין באלמוני כשהוא לבוש במדים של הקבוצה.

מסתבר כי בשבועיים שבהם שהה במקום, נחה הצליח להיכנס אל תוך חנות הקבוצה ולגנוב בגדים וציוד נוסף בשווי העולה על אלף דולר. הוא אף הצליח להיכנס אל מזנון האצטדיון ולגנוב אוכל ושתייה בשווי כ-200 דולר.

"הוא שהה במקום ומצא דרך לפרוץ הן לחנות והן למזנון, והעובד שראה אותו סיפר שהוא לבוש אך ורק בבגדי הקבוצה", סיפרה יולנדה פרננדז ממשטרת סיינט פיטרסבורג, שהוסיפה כי החוקרים בחנו את צילומי מצלמות האבטחה וגילו שנחה 'מתגורר' באצטדיון מזה שבועיים, "כאשר השוטרים הגיעו למקום, החשוד כנראה הבין שעלו עליו, אך הוא נעצר עם יציאתו מהאצטדיון".

נחה צפוי לעמוד לדין בגין פריצה מדרגה שלישית, והתנגדות למעצר שאינה אלימה, ועל כן ביהמ"ש קבע לו שחרור בערבות בגובה 5,150 דולר.

"זה מסוג האירוע שיכולים לקרות רק בתקופת הקורונה", המשיכה פרננדז, "בנסיבות הרגילות, האצטדיון היה מתמלא באוהדים בכל שבוע, ועובדי הניקיון בוודאי היו שמים לב לאדם המתגורר בתאי הצפייה".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE