הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בהלה במחנה הקיץ היהודי: תושב ניו יורק איים לבצע אירוע ירי המוני בישיבה
החשוד, ניקולה פל בן ה-58, זעם על כך שהילדים לא שומרים על ריחוק חברתי, ועל כן דיווח למשטרה. עוד לפני שהניידת הראשונה הגיעה, הוא התקשר שוב למוקד החירום ואיים "לירות לכל עבר". בחיפוש בביתו נמצאו 14 כלי נשק, לרבות אחד שאינו חוקי

רשויות החוק בניו יורק עצרו אמש (שני) גבר בחשד שאיים לבצע אירוע ירי המוני במחנה קיץ של ישיבה מקומית, ככל הנראה לאחר שהתלונן למשטרה שהילדים לא שומרים על ריחוק חברתי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


החשוד, ניקולה פל, לצד הישיבה בלונג איילנד (צילום: משטרת מחוז נסאו / גוגל מפות)

 

בשעות הערב המוקדמות של יום שני פנה החשוד, ניקולה פל (Pelle) בן ה-58 - תושב העיירה אינווד (הסמוכה לנמה"ת JFK), למשטרה המקומית והתלונן על כך שכ-500 ילדים לא שומרים על ריחוק חברתי (בפועל היו במקום כ-30 ילדים בלבד). ניידת אחת הוזעקה למקום, אולם התפנית אירעה כאשר פל פנה בשנית למשטרה, והפעם איים "להביא אקדח ולירות בכל מי שנמצא שם" אם המשטרה לא תגיע.

עם הגעתם לישיבת קטנה באינווד, פל הזדהה כאיש שפנה למשטרה, ועל כן הוא נעצר באופן מיידי. במהלך החקירה נודע כי לפל יש היתר לנשיאת נשק (שהונפק מצד מחוז נסאו), ובחיפוש בביתו נמצאו 14 כלי נשק, לרבות שני רובים. ראוי לציין כי מלבד רובה סער אחד שהוצא מהחוק בניו יורק, כלל כלי הנשק שנמצאו היו חוקיים.

רב הישיבה, צבי קריגסמן, הגיב לאירוע בשיחה עם התקשורת המקומית: "אנחנו מאוד שמחים מהאופן שבו המשטרה הגיבה, ואנחנו מודים להם על עבודתם. הם פעלו בצורה מאוד שקופה כדי למסור לנו את כל המידע, ואנחנו מרגישים בטוחים".

 

חלק מכלי הנשק שנמצאו בביתו של פל (צילום: משטרת מחוז נסאו)

 

מפקד המשטרה המקומית, פטריק ריידר, הגיב אף הוא ואמר: "השוטרים שלנו עשו עבודה נהדרת בתשאול החשוד, וגרמו לו להודות שהוא המתלונן ושהוא אכן איים 'לירות לכל עבר'. גם החרמת כלי הנשק היא עבודה מצוינת".

כעת, פל צפוי לעמוד לדין בגין איום לטרור, ארבעה סעיפים של החזקת נשק לא חוקי ו-2 סעיפים נוספים הקשורים לעבירות נשק, כך על פי משרד התביעה המקומי.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE