הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לאור הביקורת: שירות הדואר חזר בו מהשינויים שתוכננו לקראת הבחירות
ברחבי ארה"ב התקבלו דיווחים על הסרת תיבות וכדומה, דבר שעלול לפגוע במערך ההצבעות בדואר. בעקבות כך, מפקח השירות הודיע כי כלל השינויים יידחו לעד אחרי ה-3 בנובמבר "כדי להימנע מהשפעה כלשהי על הבחירות, גם אם למראית העין"

בכוונת שירות הדואר של ארצות הברית (USPS) לדחות את כל השינויים שתוכננו להתבצע, עד אחרי הבחירות הקרובות, כך הודיע מוקדם יותר היום (שלישי) לואי דה-ג'וי, מפקח ה-USPS.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Getty Images)

 

כזכור, בשבועות האחרונים פורסמו שינויים רבים שתוכננו ע"י USPS, לרבות הסרת תיבות דואר מאזורים מסוימים וכדומה. צעדים אלו גררו ביקורת, שכן מיליונים צפויים להצביע בנובמבר באמצעות הדואר.

העובדה שדה-ג'וי הוא תורם ענק למפלגה הרפובליקנית (אחרי שנים שהן עבד במגזר הפרטי) לא עזרה להוריד את הביקורת, וכאמור, הבוקר מפקח ה-USPS כבר נשמע אחרת לחלוטין.

 

 

"ישנם שינויים רבים, חלקם הגדול החלו להתבצע עוד לפני שנכנסתי לתפקיד, הגורמים לחשש בזמן שהאומה נערכת לקראת קיום בחירות במהלך מגפה הרסנית. כדי להימנע מהשפעה כלשהי על הבחירות, גם אם למראית העין, החלטתי לדחות את כל השינויים הללו עד אחרי הבחירות".

עוד המשיך דה-ג'וי ואמר: "שירות הדואר מוכן להתמודד עם כל כמות של פתקי הצבעה שיישלחו בדואר בסתיו. על אף האתגר הגדול בשמירה על בריאות העובדים והלקוחות, כל פתקי ההצבעה יגיעו ליעד. ברצוני להבהיר לעם האמריקאי שסוגיה זו היא החשובה ביותר עבורנו, מהיום ועד יום הבחירות עצמו".

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE