הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
רבע מיליון תושבי נבדה בסכנת גירוש מבתיהם
לאס-וגאס ידעה ימים טובים יותר, ואכן נראה כי החל מהשבוע הבא מספר גורמים יחברו למצב שבו כ-10% מאוכלוסיית המדינה תימצא בסכנת גירוש מבתיהם

ממצאי מחקר שפורסם לאחרונה מעידים כי לאס וגאס מתמודדת עם משבר פינוי אפשרי, כאשר רבים מהתושבים נאבקים לשלם שכר דירה בשל ההאטה הכלכלית שנגרמה ממגיפת הקורנה.

הפסדי עבודה, מספר גבוה של שוכרים, הסרת הקפאת הפינויים ופקיעת תוקף דמי האבטלה הפדרליים לאחרונה, משולבים למשבר פוטנציאלי בעיר, כך דווח ב-AP.

הערכות הם כי למעלה מ-10% מאוכלוסיית המדינה, 250,000 תושבים נמצאים בסכנת פינוי החל מהחודש הבא.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ברחבי ארה"ב הערכה היא כי כ-40 מיליון בני אדם עלולים להיות בסכנת פינוי בפריסה ארצית, על פי מכון החשיבה מכון אספן.

וגאס עלולה להיפגע יותר מכיוון שפחות אנשים מגיעים לדרום נבדה, מקום שתיירים פוקדים לשם הימורים.

אי תשלום שכר דירה הוא הגורם השכיח ביותר לפינוי. המחוקק של המדינה האריך בשנה שעברה את משך הזמן שיש לדיירים לאחר שקיבלו הודעת פינוי לשלם את שכר הדירה שלהם, לעזוב או לחילופין לפתוח תיק בבית משפט. עם זאת, עדיין ניתן לפנות דיירים תוך 15 יום מיום החמצת שכר הדירה.

מנכ"ל התאחדות הדירות במדינת נבאדה, סוזי ואסקס, אמר כי בעלי הקרקעות ירדפו אחר  דיירים שלא התקשרו עם ההנהלה או שלא איבדו את מקום עבודתם, אך בחרו שלא לשלם את שכר הדירה שלהם במהלך הקפאת הפינויים.

גורמי הבריאות של נבאדה דיווחו ביום שני על 662 מקרים של COVID-19 שהביאו את סך הכל המקרים במדינה לכמעט 62,000, עם למעלה מ-1000 מתים.

פקידי הממשל בנבאדה הבטיחו בשבוע שעבר כי כוח המשימה המיוחד לטיפול במגיפה יסיים להציג את תכניות השלב הבא ביום חמישי להפחתת אפשרויות ההידבקות במיוחד בערים לאס-וגאס ורינו.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE