הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
האם אנחנו יכולים לרפא את עצמנו באמצעות הנשימה בלבד?
רוצים לדעת איך לשטוף ולאחות את חיווטי המח שלנו? על ידי חיבור לתדר הנכון, יש בידי כל אחד מאיתנו את האפשרות לשנות את התדר האישי והקולקטיבי

"חזרה מכל סוג שהיא, היא המפתח לתודעה המודעת". מסבירה טיפאני קיפר, מרפאה טבעית של מחלות נפשיות ורוחניות רגשיות, אשר מסייעת אינטואיטיבית לאנשים ברחבי העולם על ידי הפעלה של אורות RNA ושחזור DNA. " כפי שאנחנו לא צריכים לחשוב כיצד לנהוג במכונית שלנו, מכיוון שעשינו זאת כל כך הרבה פעמים עד שהפכה לאוטומטית,  כך אנחנו יכולים לאמן את המח שלנו לעשות כל פעולה שנחפוץ בה בצורה אוטומטית" . היא מוסיפה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



 לדברי קיפר, "התת-מודע  שלנו הוא מוחם של פריצות, דפוסים ואמונות; זה לא דבר רע כשלעצמו מכיוון שהוא גם מספק הגנה לנפש כאשר היא מתפתלת.  יחד עם זאת הוא מכיל גם המון דפוסים נפשיים ורגשיים שלמדנו כילדים במהלך החיים שלנו. זאת החל מהמורים שלנו, המטיפים, החברה, החברים, התקשורת והמשפחה הקרובה. לכל אלה יש השפעה לא מבוטלת, לא רק על התנהגותנו או על תגובותינו אלא גם על סוג האנשים והמצבים שנמשוך בחיינו".


לדברים אלה יש משקל רב בעיצוב העולם החוויתי והפנימי שלנו, מכיוון שמרבית האנשים יתוודעו ללא ידיעתם ​​להשקפת עולם מבוססת פחד, מפני שבחרו לעקוב אחרי התודעה ההמונית בכדי להשתלב או להתקבל בחברה.


כאשר אנו מחזיקים בשפע של אמונות כוזבות המכתיבות באופן לא מודע את דפוסי התנהגותם, לעולם לא נצליח לראות כיצד להגשים את יעדיהם האותנטיים. יש כאן טריקיות, מכיוון שהתפיסות הלא-מודעות שלנו, הן גם אלה שמשכנעות אותנו להנציח התנהגויות שאינן משרתות אותנו. זאת כיוון שכולם סביבנו עושים את אותו הדבר; ואז מופעל מודל קוף אחרי בן אדם. התנהגותנו האישית שולחת מסר אנרגטי לתודעה ההמונית וכאן יכול להיווצר מעגל קסמים שיהיה קשה להשתחרר ממנו ברמה הקולקטיבית.חלק גדול מההתנסויות שלנו מוכתבות על ידי מה שאליו אנו ממקדים את תשומת ליבנו ואת האנרגיה שלנו. על כן, על ידי חיבור לתדר הנכון, יש בידי כל אחד מאיתנו את האפשרות לשנות את התדר הקולקטיבי ובכך לשנות את העולם.

 לטיפני קיפר, בעלת תארים בתכנון ובניה של פרויקטים בתחום ההנדסה האזרחית והמבנית. יש נסיון של מעל 20 שנה בהנדסת פרוייקטים בתחום המגורים והמסחר, אשר כוללים גם ריקונסטרציה של בולענים עבור סוכנויות ממשלתיות מחוף לחוף. סימנים ליכולותיה האקסצנטריות החלו להתגלות עוד בילדותה, אך הם התעוררו מחדש דרך המסע הרוחני שלה בשנות בגרותה. היום היא מכונה" מהנדסת אנרגטית" בקהילות של אלפי עוקבים. זאת כאשר היא מצוידת בכל היכולות לקרוא ולסרוק את תאי הדם הרקמות ואיברי הגוף באמצעות טלפתיה ופועלת לחיבור הגוף והנפש באמצעות אלמנטים מהטבע. 

"ישנן מספר דרגות תודעה הנעות על תדרים שונים אשר מתרחשות בו זמנית על כדור הארץ, כאשר השכיחות הגבוהה יותר היא לתדרים הנמוכים יותר" היא מפרטת "עלינו לשאול את עצמנו באופן קבוע 'באיזה תחום תודעה אנחנו משחקים' ".


"אם אנו נמצאים בתדר נמוך יותר אז עניינים ארציים חיצוניים צורכים את מוחנו ואת תחום האנרגיה שלנו. ואז הגוף האנרגטי שלנו הופך להיות שדה עם מחשבות ופעולות נמוכות המשפיעות על הזרימה האינטואיטיבית הטבעית שלנו.  ככל שאנו הופכים להיות שיקוף של האנרגיה הזורמת בנו, אנו יכולים לבנות או לחסום את כוונתינו האמיתיות". היא אומרת.


ל"עתים אנו עדים למתרחש אך איננו לוקחים בו חלק או ממקדים בו אנרגיות שמזינות אותו, במקום זאת אנו רוטטים גם אנרגיה אינטואיטיבית טבעית אשר יכולה לחדור תדר נמוך. כאשר תדר זה נכנס לתודעה לגוף או לחלל שלנו, אנו חווים שקט נפשי, שגורם לנו תחושת שלמות שמסייעת לנו למשוך את אנרגיית כוח החיים האותנטית שלנו. ובכך לנווט בהצלחה דרך הבריאה הלא מודעת מסביבנו".


במימד הפיזי, לא תמיד יש לנו אפשרות להיות מודעים לכל התדרים הנמוכים אשר מוזנים על ידי הקולקטיב. כיצד נוכל לאגן על האנרגיה שלנו?

 "הדרך הנכונה לעשות זאת היא באמצעות הנשימה. אני מכנה אותה 'נשימת החיים' , מפני שבזמן שהיא מוזרמת לגפנו, היא מחזירה את הקשר שלנו עם המקור.  החמצן שנשלח למוח מחזיר אותנו לשדה האנרגטי הטבעי שלנו וחוסם כל אנרגיה בתדר נמוך  שפולשת לגוף שלנו. אנחנו מסננים את מה שאנחנו אוכלים ושותים. מה לגביי לסנן את מה שאנחנו נושמים"? היא עונה בשאלה.

כיצד ניתן לדעת באיזו רמה אנרגטית התדר שלנו נמצא?

"בתוך האוויר שאנו נושמים יש טונות של חלקיקים וגם אנרגיות הגורמות לנו לספוג אנרגיות בתדר נמוך יותר. לדוגמא, אנו עשויים ללכת לאנשהו וכשאנחנו חוזרים הביתה אנו חשים מותשים או שאולי  הרגש שלנו מופרע. זהו סימן עצום לאנרגיות בתדר נמוך יותר הזורמות בתחום האנרגטי שלנו". היא מסבירה.

"לימדו אותנו לנשום דרך הפה שלנו. מפני שלאורך ההסטוריה היה נהוג לדכא את המקורות האלוהיים שלנו על מנת שנהיה כפופים לממסדים בעלי שליטה. בזמן שאנחנו נושמים דרך הפה שלנו, אנחנו סופגים את האנרגיות של הסובבים אותנו. 'נשימת החיים' נלקחה מאיתנו כילדים עכשיו הגיע הזמן להחזיר אותה". היא מרחיבה.

מה היא הדרך הנכונה לתרגל את 'נשימת החיים'?

"נשמו דרך האף ומלאו לאט את אחיזת החזה העליונה למשך 3 שניות  החזיקו 7 שניות בפנים. ואז נשפו דרך האף אל תוך הלב. אם הדבר מתאפשר, הקפידו על נשימה זו  20 דקות בכל בוקר בטבע.  שגרה זאת מכיילת מחדש את המוח ושולחת את האותות הנכונים לגופנו. היא גם שומרת עלינו בתדר גבוה יותר והופכת את תת המודע שלנו למערכת אבטחה החוסמת אנרגיות בתדר נמוך אשר מאיימות לפלוש אליו. דבר המרפא אותנו מבפנים החוצה. בנוסף, עריכת יומן כתיבה אשר מתעד את התחושות שלכם ומה אתם רואים ושומעים בזמן הנשימה, זו דרך עוצמתית להתחבר מחדש פנימה".

 

טיפני קיפר, הינה מרפאת די אנ איי אינטואיטיבית https://www.facebook.com/tiffany.keefer.7

 

 

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE