הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כוכב הסדרה "ריברדייל"- קול ספראוס חושף את רגשותיו אל האקסית לילי ריינהרט
"זכיתי להתאהב" כתב השחקן בפוסט אינסטגרם מרגש שהוקדש לאקסית. אמנם הפרידה הסופית התרחשה כבר במרץ אך זו הפעם הראשונה שקול מתייחס לכך בפומבי

ספראוס וריינהרט משחקים זוג בסדרה "ריברדייל" והרומן שלהם עבר גם לחיים האמיתיים. לאחר שלוש שנים שבהן היו יחד, הם החליטו להפריד כוחות. בצעד נועז ולא אופייני, העלה קול פוסט עם תמונה של לילי ומתחתיה כתב טקסט חשוף ואוהב לבת הזוג לשעבר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"לילי ואני נפרדנו בתחילה בינואר של השנה, החלטנו להפוך את זה לפרידה סופית במרץ", כתב הכוכב. "איזו חוויה מדהימה הייתה לי, אני תמיד ארגיש בר מזל ואוקיר את זה שזכיתי להתאהב. אני לא מאחל לה דבר מלבד אהבה כנה ואושר בעתיד. כל מה שאני אומר על זה, כל דבר אחר שאתם שומעים לא משנה."

 

 

אחר כך אפילו פרגן לה על פרויקט חדש שעתיד לצאת. "כמו כן הסרט שלה יוצא בקרוב!", כתב על הסרט- Chemical Hearts שיוצא ב- 21 באוגוסט. "אני בטוח שהיא תהיה מעולה בו ממש כמו בכל דבר שהיא עושה. תודה חברים", סיכם.

לעומת הפוסט הוורוד של ספראוס, דווקא החוויה של לילי כפי שתיארה אותה בראיון, הייתה שונה. היא סיפרה שבזמן הפרידה היא הרגישה שהבריאות הנפשית שלה מתערערת, יחד עם זאת היא התעקשה שאין קשר בין הדברים.

 

 

"ציטוטים מתוך הריאיון האחרון שלי לא קשורים ל"פרידה". הם על הדיכאון שהרגשתי בחודשים האחרונים. אני עייפה מזה שאנשים מוציאים את המילים שלי מהקשר ומחברים יחד סיפור משלהם בשביל קליקבייט." כך כתבה לילי בחשבון הטוויטר שלה.

 

 

קשה שלא להבין ממילותיה של ריינהרט שהתחושות הקשות שליוו לא נבעו מהפרידה. "החודשים האחרונים היו כנראה החודשים הכי אמוציונליים בחיי והמטפלת שלי אמרה, 'הגוף שלך עובר גמילה מאהבה'," אמרה. "את רגילה לתחלופה הזו של כימיקלים של שמחה בינך ובין האדם שאת איתו. היו רגעים בחיי, שבהם הורדתי כל גרם של גאווה שהייתה לי כדי להיות כאילו 'תאהב אותי. בבקשה קח את הכאב ממני ליום אחד, לשנייה, לשעה', רק כדי שאוכל לקבל את המנה שלי שוב."

4% לא
96% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE