הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תושבי דרום קליפורניה, שימו לב: מכת גניבות פוקדת את חנויות הענק
במשרד השריף חשפו עלייה מדאיגה במספר התקריות בבתי עסק, לרבות סופרמרקטים, חנויות כלבו ובתי מרקחת, והסבירו כי העבריינים נוטים לעקוב אחר הקורבן ברחבי החנות. בסרטון שפורסם ניתן לראות את הקלות הבלתי נסבלת שבה אלמונים מצליחים לגנוב ארנקים

רשויות החוק בדרום קליפורניה מבקשות מהציבור הרחב לגלות ערנות במקומות ציבוריים, בייחוד סופרמרקטים וחנויות כלבו גדולות, וזאת על רקע מכת הגניבות שנרשמת לאחרונה במקומות אלה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מתוך סרטון האבטחה (צילום: Shutterstock / משרד השריף במחוז אורנג')

 

במשרד השריף של מחוז אורנג' פרסמו סרטון ממצלמת אבטחה, בו נראים שני מקרים שונים שבהם אלמונים מצליחים לגנוב את הארנק של לקוחות, שמתרכזים בבחירות מוצרים ושוכחים להשגיח על העגלה.

כאמור, מרבית התקריות התרחשו בסופרמרקטים, חנויות כגון טרגט ו-וולמארט, בתי מרקחת כגון וולגרינס ו-CVS ואף בסניפי הום דיפו ו-Lowe's.

 

 

במשרד השריף הוסיפו כי העבריינים פועלים בצורה שיטתית, בה הם עוקבים אחר הקורבן ברחבי החנות (כדי לראות עד כמה הוא מתרחק מהעגלה). במשרד השריף לא ידעו להסביר מדוע התופעה מתרחשת דווקא כעת, כאשר מרבית האנשים שומרים על ריחוק חברתי ושמים לב כאשר אנשים מתקרבים אליהם.

בשל כך, במשרד השריף ממליצים שלא להשאיר תיק או כל פריט אישי אחר בעגלה, ולוודא תמיד שתיקים סגורים, גם כאשר הם בידיים שלנו: "זו תופעה שאנחנו רואים גם ברחוב, יותר אנשים פורצים לרכבים. כמו בעגלה בסופר, לעולם אל תשאירו דברים יקרים באוטו", מסר דון בארנס, שריף מחוז אורנג'.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE