הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
המגבלות עשו את שלהן? בפלורידה סוף סוף רואים את האור בקצה המנהרה
המאבק בנגיף אומנם רחוק מסיומו, אך במחלקת הבריאות המקומית שואבים עידוד מהמגמות האחרונות. כך למשל, שיעור הבדיקות החיוביות צנח לרמה שנרשמה בתחילת הקיץ. גם במוקד הקורונה - המחוזות מיאמי-דייד ובראוורד - מגלים אופטימיות

מחלקת הבריאות בפלורידה ממשיכה לגלות אופטימיות זהירה, וזאת על רקע הירידה המתמשכת בכמות נשאי נגיף הקורונה במדינה. ביממה האחרונה דווח על 2,258 נשאי נוספים, ושיעור הבדיקות החיוביות ירד לשפל של חודשיים וחצי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Getty Images)

 

על אף המגמות החיוביות, חשוב לזכור כי מתחילת המשבר אובחנו במדינה למעלה מ-602 אלף נשאים - כמות שמציבה את פלורידה במקום השני מבין מדינות ארה"ב. לשם השוואה, קליפורניה "מובילה" עם 668 אלף נשאים, טקסס שלישית עם כ-592 אלף ואילו ניו יורק עדיין ניצבת במקום הרביעי עם 434 אלף חולי קורונה.

במחלקת הבריאות של פלורידה אף דיווחו על 72 מקרי מוות נוספים, אולם ראוי להזכיר כי מקרי מוות לאו דווקא מדווחים בתוך 24 שעות, כך שיתכן שמדובר במספר מקרי המוות לאורך כמה ימים. לכאן או לכאן, מניין הקורבנות בפלורידה עלה ל-10,534 (10,397 תושבים ביחד עם 137 אנשים מחוץ לפלורידה).

שיעור הבדיקות החיוביות ביממה האחרונה עומד על 8.28%. עדיין מדובר בנתון יחסית גבוה (ברמה הלאומית הנתון עומד על כ-6%, בניו יורק כ-0.8%, בקליפורניה 5.7%), אולם בפלורידה מברכים על כך שמדובר ביום החמישי ברציפות שבו הנתון נמוך מ-10%.

בנוסף, מדובר בשיעור הבדיקות החיוביות הנמוך ביותר שפלורידה רושמת מאז ה-15 ביוני. עם זאת, ראוי לציין כי בימי שני ושלישי, לרוב, מתקבלים תתי-דיווחים בעקבות העובדה שלא כל המעבדות פועלות במתכונת מלאה בסוף השבוע.

מבחינת החלוקה הגיאוגרפית, מוקד הקורונה ממשיך להיות בדרום-מזרח המדינה, אולם גם כאן נרשם שיפור ניכר: במיאמי-דייד רשמו 626 נשאים חדשים ביממה האחרונה, ושיעור הבדיקות החיוביות נמוך מ-10% מזה קרוב לשבוע. גם במחוז בראוורד הסמוך מתחילים לראות את האור בקצה המנהרה, שכן רק 250 נשאים דווחו ביממה האחרונה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE