הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בעקבות ויכוח על ריחוק חברתי: קשיש מפלורידה הותקף בסופרמרקט
הקורבן העיר לאישה, שהתקרבה אליו, והיא ואדם נוסף ביקשו לסגור איתו חשבון במגרש החנייה. הוא הוכה בחזה, מעד ונפגע בראשו; במשטרה פרסמו תיעוד של התוקף, ובתוך כ-48 שעות השניים הסגירו את עצמם לרשויות החוק

רשויות החוק ברחבי פלורידה עצרו שני חשודים - גבר ואישה - שתקפו באלימות גבר בן 75 אשר ביקש מהאישה לשמור על ריחוק חברתי כאשר הם עמדו בתור בסניף "פאבליקס" המקומי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

האירוע התרחש ביום ראשון האחרון בעיר דייטונה ביץ' שורס (Daytona Beach Shores), כך על פי מפקד המשטרה המקומית. לדבריו, קורבן התקיפה עמד בתור כאשר הבחין באישה, שעמדה מאחוריו. הוא הצביע על הסימונים שהודבקה לרצפה וביקש ממנה לפעול לפיהם.

מדו"ח המשטרה עולה כי האישה עזבה ביחד עם החשוד הנוסף, שבאותה עת עמד בתור לקופה אחרת. קורבן התקיפה סבר שהאירוע הסתיים בכך, והוא יצא מהחנות. אלא שכעבור דקות בודדות, בזמן שהוא העמיס את רכבו במזון שזה עתה רכש, החשודים הגיחו לפתע ברכבם.

הגבר יצא מהרכב והיכה את הקורבן בחזה, תוך כדי שהאשים אותו בכך שהוא "עיכב את התור". ראוי להזכיר כי הקורבן, ששמו לא פורסם, עבר לאחרונה ניתוח בלבו.

 

 

"החשוד הראשון היכה אותו, דבר שגרם לו לאבד שיווי משקל, ליפול אל הקרקע ולהיפגע בראשו", מסר מייק פאולר ממשטרת דייטונה ביץ' שורס, שהוסיף שלאחר מכן החשוד עמד מעל הקורבן ואיים לרצוח אותו.

מוקדם יותר היום (שלישי) עדכנה המשטרה כי שני החשודים זוהו (שמם טרם פורסם), הסגירו את עצמם ומשתפים פעולה עם החקירה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE