הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ג'ניפר גארנר לא יכלה להפסיק לבכות אחרי שסיימה את הסדרה "המשרד"
השחקנית בת ה- 48 צילמה את התגובה האמוציונלית שלה בהילוך איטי. מסתבר שהיא לקחה את הסדרה כפרויקט במהלך סגר הקורונה והסיום שלה תפס אותה ממש לא מוכנה

גארנר צפתה בסדרה האייקונית "המשרד" יחד עם שלושת ילדיה- ויולט בת ה- 14, סרפינה בת ה- 11, וסאם בן ה- 8. לאחר שסיימו את כל תשע העונות במהלך סגר הקורונה, גארנר הגיבה בצורה שובת לב והחליטה לחלוק את הרגע עם העוקבים שלה באינסטגרם.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"הילדים שלי ואני בילינו חודשים מכורבלים על הספה בעוד שצפינו לאט לאט ב- 'איך להתנהג כמו מבוגרים', הסדרה שידועה גם בכינויה "המשרד"," כתבה ג'ניפר מתחת לפוסט. "מסתבר שאנחנו אנשים רגישים- פרק הסיום הכה בנו די חזק. כשהבנתי שצילמתי בטעות את נאום הפרידה שלי בהילוך איטי הבנתי: אולי יום שני שלכם צריך את זה גם."

השחקנית הוסיפה לסרטון שבו היא נראית מתייפחת קריינות במהירות נורמלית. "בחיים לא תנחשו מאיזו תוכנית אני והילדים שלי ראינו פרק ביום במהלך הסגר ונחשו מה? סיימנו אותה, ונחשו מה? זה גרם לי להרגיש רגשות די רציניים," היא נשמעת אומרת בעוד היא צוחקת על עצמה.

 

 

"אוי שאלוהים יברך אותי! וואו. תראו מי הייתה צריכה לבכות כמו שצריך, ואולי גם מקלחת הייתה עוזרת?" היא ממשיכה לספר. "אבל זה פשוט נחמד לדעת שאת עדיין יכולה להרגיש כל כך הרבה תשוקה לגבי משהו, לא? אז תודה רבה. אם אי פעם שמעתם על הסדרה "המשרד", אתם חייבים לראות אותה. היא נהדרת." רק נזכיר למי שלא מכיר, מדובר בתוכנית קומדיה, מה שהופך את התגובה הקיצונית של ג'ניפר למתוקה אף יותר.

שתיים מהשחקניות הקבועות בסדרה- ג'נה פישר ואנג'לה קינסי, ממש התרגשו מהסרטון של גארנר והחליטו להגיב לה. "וואו!! ג'ניפר אני רק עכשיו רואה את זה (לא היה לנו מיזוג אוויר במהלך היום אז מפה לשם אני רק עכשיו הגעתי לזה)!! אני מתה על זה. אני אוהבת אותך ואת המשפחה שלך ורק שתדעי פרק הסיום גורם לי לבכות בטירוף גם כן!" כתבה קינסי.

 

 

פישר קראה לסרטון "נפלא" והזמינה את ג'ניפר לבוא להתארח בפודקאסט שלה ושל לקינסי- “Office Ladies". עוד כתבה: "שולחת לך המון אהבה. אנחנו עכשיו באמצע העונה השלישית ויש לנו רגשות גדולים בנוגע להרבה מהרגעים."

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE