הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בלייק לייבלי חוגגת יום הולדת ומתמוגגת מהשרירים של בעלה
הכוכבת גדלה בשנה ועכשיו היא בת 33. לכבוד יום ההולדת העלתה מלא סטוריז לאינסטגרם ובאחד מהם היא מביעה הערכה לגזרה של הבעל ריאן ריינולדס

השחקנית חגגה את יום ההולדת מעט דברים מעוררי תאבון ואחד מהם היה בעלה. בסרטון שהעלתה לרשת החברתית נראה ריינולדס כשהוא מחזיק עוגת יום הולדת עם נרות. בלייק פחות התעניינה בעוגה והעדיפה לעשות זום אין על שרירי הידיים שלו. על הסטורי הוסיפה כיתוב: "יום הולדת שמח לי".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

בלייק וריאן נישאו בשנת 2012. מאז הם הביאו שלוש בנות לעולם- ג'יימס בת ה- 5, אינז בת ה- 3, ובטי שנולדה באוקטובר של 2019. לצד העוגה המדהימה, לייבלי העבירה את היום המשמח עם המון אבל המון מאכלים טעימים, כולל מק'מאפין תוצרת בית, סוכריות עוגת יום הולדת על מקל, גלידה ומקרונים שנשלחו אליה במיוחד על ידי חברים.

 

 

 

גם אחותה של יוצאת הסדרה "גוסיפ גירל", רובין, שלחה לה מאפים. בלייק צילמה את המשלוח וכתבה: "יאפ. אני יודעת. בלתי אפשרי. עוד אוכל. תודה לאל שאנחנו מתבודדים עם עוד 13 חברים ובני משפחה," כתבה לייבלי.

 

 

אל תדאגו, היא קיבלה גם מתנות שאי אפשר לאכול. ממעצבת התכשיטים ג'ניפר מאייר קיבלה בלייק שרשרת עם תליון שעליו חרוטים שמותיהן של בנותיה. עוד מתנות שקיבלה הן נר מעוצב, פרחים, מוצרי ספא מפנקים, וגולת הכותרת- ערכת ניינטיז מטורפת שכללה אפילו את הדיסק הראשון של בריטני ספירס.

 

 

בלייק וריאן מבלים את זמנם בבידוד עם שלושת בנותיהן ולפי מה שסיפרו בראיון הם עסוקים הרבה בללמד את הילדות בבית. ריאן סיפר שאמה של אשתו שמתבודדת יחד איתם היא "מצילת חיים". אך השחקן ידוע באהבה שלו לבדיחות וכמובן שהוא לא יכול רק לפרגן בלי לזרוק אמירה מצחיקה. "זה מדהים שהיא כאן. היא לא יודעת את זה אבל בעצם, היא אוכל לשעת חירום אם זה יגיע לזה."

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE