הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לוס אנג'לס לא מסתפקת בניתוק החשמל: כוכבי 'טיקטוק' יועמדו לדין בעקבות המסיבות הביתיות
שני הצעירים המשיכו לקיים מסיבות המוניות בהוליווד הילס, חרף הנחיית רשויות הבריאות. בעקבות כך, בשבוע שעבר הבית נותק מחשמל. כעת הוחלט להגביר את המאבק, וכתב אישום הוגש נגד השניים. אם יורשעו, הם עלולים להישלח לעד שנה מאחורי סורג ובריח

כשבוע בלבד לאחר שראש עיריית לוס אנג'לס הורה לנתק את ביתו של ברייס הול, כוכב באפליקציית 'טיקטוק', בהוליווד הילס, מוקדם יותר היום (שישי) נודע כי התובע הראשי בעיר מתכוון להעמיד לדין את הול ואושיית רשת נוספת, בלייק גריי, וזאת כחלק מהרצון למגר את תופעת המסיבות הביתיות בתקופת הקורונה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הול וגריי, מוקדם יותר השבוע, לצד תיעוד מאחת מהמסיבות בבית בהוליווד הילס (צילום: Getty Images)

 

"במקרים רבים, אל המסיבות הללו מגיעים מאות אנשים, וזה גורם להתפרצויות פוטנציאליות של מחלת קוביד-19", הסביר התובע העירוני הראשי, מייק פיור, שהוסיף כי הול וגריי יואשמו בהפרת צווים מנהליים (מדיניות 'הישארו בבית', כמו גם ההנחיה המחייבת האוסרת על קיום אירועים המוניים).

"לשניים יש ביחד 19 מיליון עוקבים בטיקטוק. במהלך משבר כה חמור בבריאות הציבור, הם צריכים לשמש כדוגמה אישית, במקום לצפצף על החוק בצורה כה בוטה, ולאחר מכן אפילו לפרסם סרטונים מהמסיבות", המשיך התובע והוסיף כי השניים עלולים להיקנס בעד אלפיים דולר כ"א, כמו גם להישלח למאסר של עד שנה.

הפרשה החלה בתחילת החודש, כאשר שוטרים משטרת לוס אנג'לס הוזעקו לבית בשכונה היוקרתית. לפי פיור, להול וגריי ניתנה אזהרה. אלא שפחות משבוע לאחר מכן, רשויות החוק שוב הוזעקו לבית, שם מאות אנשים התקבצו כדי לחגוג את יום הולדתו ה-21 של הול. אזהרה שוב ניתנה, והנוכחים התבקשו להתפזר לבתיהם.

חמישה ימים לאחר מכן, כאמור, ראש העיר גרסטי אישר לנתק את הבית מחשמל ומים: "החל מיום שישי הקרוב, אם משטרת לוס אנג'לס תזהה במקום אליו הוזעקה שמתרחשת בו התקהלות בעלת מספר רב של נוכחים, ולצערנו נתקלנו בכך לא אחת, אנו נורה על ניתוק אספקת החשמל והמים באותו מקום בתוך 48 שעות", הסביר בזמנו ראש העיר.

יש לציין כי גריי והול אינם היחידים שצפויים לעמוד לדין, ופיור חשף כי כתב אישום דומה הוגש נגד שני בעלי בתים נוספים בשכונת הוליווד הילס.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE