הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
“הרגשתי מאוד לא בנוח"- מאריה קארי לא סולחת לאלן על הריאיון המביך
לאור הביקורת הקשה והבלתי פוסקת שמקבלת אלן דג'נרס על התוכנית שלה, עולים מגוון זיכרונות משנים קודמות. הריאיון שקיימה עם הזמרת ב- 2008, השאיר את קארי עם תחושות שליליות

מוקדם יותר הקיץ, עלה ברשתות החברתיות ראיון מהעבר של מאריה בתוכנית של אלן. בסרטון המנחה מנסה לשדל את הכוכבת לאשר או להכחיש את שמועות ההיריון שלה באותה תקופה. הדרך שלה לגרום למאריה לעשות זאת, הייתה לאתגר אותה לשתות כוס שמפניה כביכול כדי להפסיק את השמועות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"אני לא מאמינה שעשית לי את זה אלן," אמרה מאריה בסרטון. אלן לעומת זאת השיבה לה בחוסר רגישות מובהק: "בואי נעשה לחיים על זה שאת לא בהריון אם את לא בהריון." אולי בזמנו זה עבר כהלצה בלבד, אך זו ממש לא הייתה התחושה של הזמרת.

 

 

בראיון שהתפרסם השבוע במגזין " Vulture", התייחסה לרגע ההוא בתוכנית של אלן. "הרגשתי מאוד לא בנוח באותו רגע וזה כל מה שאני יכולה לומר. ובאמת שהיה לי קשה להיאבק בהשלכות," סיפרה קארי. "לא הייתי מוכנה לספר לאף אחד בגלל שהייתה לי הפלה. אני לא רוצה לזרוק מישהו שכבר נזרק מתחת לגלגלי האוטובוס; אבל לא נהניתי מהרגע הזה."

אחר כך הסבירה איזה יחס הייתה מצפה לקבל מאלן באותה סיטואציה. "יש אמפטיה שיכולה להיות מיושמת ברגעים האלה ושהייתי שמחה אם היא הייתה מיושמת. אבל מה אני אמורה לעשות? זה כאילו, 'מה אפשר לעשות?'" ב- 2010 חשפה מאריה שהיא אכן הייתה בהיריון במהלך הריאיון ההוא עם אלן אך זמן קצר לאחר מכן עברה הפלה. ב- 2011 היא ובעלה לשעבר ניק קאנון הביאו לעולם את התאומים מונרו ומורוקן.

 

 

הביקורות על אלן לא מפסיקות לצוף לאחר שהתפרסם המכתב מטעמם של עובדים לשעבר בתוכנית שלה שבו נטען כי יש על הסט אווירה "רעילה." מאז כבר כמה וכמה סלבס יצאו להגנתה של דג'נרס אך עם זאת היו גם כמה שדיברו כנגדה. המהלך האחרון שנעשה במסגרת הפרשה היה הפיטורים של שלושה מפיקים בכירים מהתוכנית של אלן. היא עצמה ככל הנראה לא עומדת לאבד את מקום עבודתה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE