הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ההופעות המרשימות והזוכים הגדולים של טקס ה- VMAS
אתמול בערב התקיים טקס פרסי הווידאו קליפים של MTV. בניגוד לשנים קודמות, השנה הטקס התקיים בצורה וירטואלית וההופעות המסורתיות שודרו מבמות חוץ שהוצבו ברחבי העיר ניו-יורק

על אף המגפה העולמית שמתרחשת בחוץ, MTV עדיין הצליחו להביא לצופים טקס נהדר עם מלא הופעות שוות ותלבושות מוזרות. בין האמנים שהופיעו השנה תמצאו את ליידי גאגא, אריאנה גרנדה, מיילי סיירוס ודה וויקנד.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

בואו נראה מי היו הזוכים הגדולים של הערב ואיזה הופעות הכי הרשימו בטקס של השנה:

 

דה וויקנד

הזמר זכה בפרס הקליפ הטוב ביותר של השנה ובפרס שיר ה- R&B הטוב ביותר, על שירו- "Blinding Lights". הוא גם פתח את המופע עם השיר הזה בדיוק, על ה- Edge שבהאדסון יארדס. זו הייתה הפעם הראשונה שהוא חוזר להופיע בטקס מזה חמש שנים.

 

 

מיילי סיירוס

הזמרת שרה את השיר החדש שלה- “Midnight Sky" עם אזכור רציני לקליפ של השיר - wrecking ball. אך הפעם במקום להתנדנד על כדור הריסה, היא התנדנדה על כדור דיסקו. חוץ מההופעה הצבעונית שלה, הזמרת גם זכתה בשני פרסים עבור העריכה הטובה ביותר והבימוי האמנותי הטוב ביותר, לקליפ של השיר- "Mother's Daughter".

 

 

BTS

זו הפעם הראשונה שלהקת הבנים הדרום קוריאנית מופיעה בטקס ה- VMA. השיר איתו בחרו להופיע הוא- “Dynamite". במהלך ההופעה שלהם הוקרן סיור וירטואלי של העיר ניו-יורק במסך הירוק. הלהקה זכתה במספר מכובד של פרסים על שירם- "On", כולל הכוריאוגרפיה הטובה ביותר, שיר הפופ הטוב ביותר ושיר הפופ הקוריאני הטוב ביותר.

 

 

ליידי גאגא

האמנית בת ה- 34 דפקה הופעה כמו שרק היא יודעת עם מחרוזת של השירים שלה, כולל הדואט עם אריאנה גרנדה- "Rain on me". את ההופעה שלה התחילה עם השיר "911" מהאלבום החדש שלה "Chromatica". אחר כך הצטרפה אליה אריאנה על הבמה ולא אכזבה עם הקול המשובח שלה. את ההופעה סיימה הליידי עם השיר “Stupid Love". בין כל שיר גם דאגה להחליף תלבושות, אך עם כולן לבשה מסכת פנים.

גאגא היא גם הזוכה הגדולה של הערב מאחר וזכתה בפרס אמנית השנה, שיר השנה, שיתוף הפעולה הטוב של השנה והסינמטוגרפיה הכי טובה של השנה.

 

 

דוג'ה קאט

הזמרת והראפרית הביאה הופעה מעולם אחר לשני שיריה המצליחים- "SAY SO" ו- "LIKE THAT", שגם כבשו את אפליקציית הטיקטוק. דוג'ה מופיעה על הבמה כחייזרית בחליפת גוף פחות או יותר לא קיימת, עם רקדניות בלבוש מאוד תואם קורונה. הכוכבת הצעירה זכתה בפרס האמנית הפורצת של השנה.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE