הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
משלוח בתוך שעות והנחות בדלק: וולמארט מציגה את תשובתה ל'אמזון פריים'
פחות מחודשיים לאחר שדווח לראשונה על כוונת הרשת, הבוקר נחשף שירות "וולמארט+", שיושק באופן רשמי בעוד שבועיים. על אף שהשירות יעלה קרוב ל-100 דולר בחודש, הלקוחות בכל זאת ידרשו להגיע לסכום קניות מינימלי על מנת לזכות במשלוח ללא עלות נוספת

רשת וולמארט תשיק בהמשך החודש שירות חדש בשם "וולמארט+", בו לקוחות יזכו להטבות בתמורה לתשלום שנתי, וזאת כחלק מרצון החברה להיאבק באמזון, ובפרט בשירות "אמזון פריים".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


עם אלפי סניפים בארה"ב, וולמארט תוכל לספק משלוחים מהירים ביותר (צילום: וולמארט)

 

במסגרת השירות החדש, שיושק באופן רשמי בעוד שבועיים בדיוק, ב-15 בספטמבר, לקוחות וולמארט יזכו למשלוחים ללא עלות נוספת (אם כי עליהם להגיע לסכום מינימלי של 35 דולר). בנוסף, מנויים בוולמארט+ יזכו להנחה בתחנות דלק השייכות לרשת, כמו גם במשלוחים מהירים ביותר (באותו היום) עבור חלק מהמוצרים (ככל הנראה זה יהיה תלוי במרחק של בית הלקוח מהחנות).

הטבה נוספת עבור לקוחות השירות תהיה אפליקציה חדשה, שתאפשר לדלג על התור בקופות (הלקוחות יסרקו את המוצרים שהם רוכשים וחשבונם יחויב אוטומטית).

 

 

עוד הסבירו בוולמארט כי השירות החדש יעלה 98 דולר בשנה (בתשלום מראש) או 12.95 דולר בחודש בתשלום חודשי. לשם השוואה, אמזון גובה 119 דולר בשנה עבור 'פריים' (או 12.99 דולר בחודש).

חשוב לציין כי שוולמארט+ יחליף את שירות המשלוחים הקיים ("Delivery Unlimited"), שהיה קיים בעיקר בערים הגדולות. לעומת זאת, השירות החדש צפוי להיות זמין בכל הסניפים ברחבי ארצות הברית.

 

אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

כאמור, השירות החדש יהיה זול יותר מאמזון פריים (לפחות בתשלום השנתי), אך גם חשוב לזכור שאמזון פריים מעניק הטבות נוספות, לרבות שירות סטרימינג והנחה ברשת הסופרמרקטים הול פודס.

עם זאת, אחד היתרונות הגדולים של וולמארט הוא הפריסה הלאומית של סניפיה: ברחבי ארה"ב ישנם 4,756 סניפים, ולפי ההערכות כ-90% מאוכלוסיית ארה"ב מתגוררת במרחק של עד 16 קילומטר מסניף וולמארט. בזכות כך, הרשת תוכל לבצע משלוחים רבים כבר באותו היום, עם דגש על מוצרי הסופרמרקט.

"השקת התוכנית נועדה לענות על הצורך של לקוחותנו", הסבירה ג'ייני וייטסייד, בכירה ברשת, "השירות משלב בין הטבות והנחות, הן בחנויות הפיזיות והן באתר, כדי לחסוך ללקוחות זמן וכסף".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE