הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לזמר אד שירן נולדה בת ויש לה את השם הכי ארוך בעולם
אשתו של המוזיקאי, שרי סיבורן ילדה בשלום תינוקת מתוקה בשבוע שעבר. השבוע התפנה שירן לכתוב פוסט באינסטגרם כדי לבשר למעריצים בעצמו את החדשות הטובות

תגידו מזל טוב לאד שירן כי הוא אבא טרי! הכוכב בן ה- 29, ואשתו בת ה- 28 הכריזו בגאווה על התוספת החדשה למשפחה באמצעות הרשת החברתית. "היי! הודעה זריזה ממני מאחר שיש לי חדשות אישיות שרציתי לשתף אתכם…" כתב הזמר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"בשבוע שעבר, עם עזרה של צוות מיילד מדהים, שרי ילדה את בתנו היפה והבריאה- ליירה אנטארקטיקה סיבורן שירן," כך חשף את שמה הייחודי של בתו הטרייה בפני מעריציו. מעל לתיאור הוא פרסם תמונה מקסימה שבה מונחות שתי גרביים קטנטנות לתינוק שמונחים על שמיכה ירוקה וכחולה.

עוד כתב: "אנחנו לגמרי מאוהבים בה. גם האמא וגם התינוקת מרגישות נהדר ואנחנו ברקיע השביעי כאן. אנחנו מקווים שתוכלו לכבד את הפרטיות שלנו בזמן הזה. המון אהבה ואני אראה אתכם כשיגיע הזמן לחזור, אד." תחילת ההיריון של שרי נשמר לגמרי בסוד מאחר ושירן מאוד קפדני בנוגע לפרטיות שלו בכל הנוגע לחייו האישיים.

 

 

גם כשהשניים התארסו בתחילת 2018, אד לקח על עצמו לבשר על החדשות בעצמו לפני שהתקשורת תעשה זאת. בפוסט שהעלה בזמנו כתב: "השגתי לעצמי ארוסה ממש לפני השנה החדשה. אנחנו מאוד שמחים ומאוהבים, והחתולים שלנו מאוד מרוצים גם כן."

החתונה של אד ושרי הייתה מאוד מצומצמת והיו בה 40 חברים ובני משפחה בלבד. ממש לא חתונה רגילה של כוכב ברמתו. את החתונה קיימו בביתם שבאנגליה ב- 2019. לפי עיתון "הסאן" הבריטי שדיווח על החתונה "אד התחתן מספר ימים לפני חג המולד. זה היה מאוד שקט- רק החברים של אד מבית הספר, כמות מצומצמת של משפחה וכומר. הוא לא רצה שתהיה המולה והוא רצה שזה יהיה משהו עבורם בלבד- רק חתונת חורף אינטימית."

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Got myself a fiancé just before new year. We are very happy and in love, and our cats are chuffed as well xx

A post shared by Ed Sheeran (@teddysphotos) on

 

שירן אישר שאכן הם קיימו חתונה בעת שהתראיין ביולי של אותה שנה, בתחנת "iHeart Radio". כשנשאל על ידי המראיין על המילים באחד השירים שלו, הוא אמר: "זה היה לפני שאני ושרי התחתנו וידעתי שאנחנו נתחתן עד שהשיר יצא. חשבתי שמישהו ישמע את זה ויגיד, 'אה, הם נשואים!' לא ידעתי איך זה יבנה אבל מן הסתם זה כבר יצא."

3% לא
97% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE