הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מחריף המשבר בסן פרנסיסקו: חברת ענק העדיפה לשלם קנס בגובה 90 מיליון דולר על מנת לעזוב את העיר
בדומה לעסקים נוספים בתחום, גם פינטרסט עברה למתכונת של עבודה מהבית בעקבות משבר הקורונה. אך העובדה שהסכימה לשלם את סכום העתק ככל הנראה מעידה שהשינויים אינם זמניים, והם צפויים להשפיע על אזור מפרץ סן פרנסיסקו במשך שנים רבות

חברת פינטרסט, רשת חברתית פופולרית, הודיעה השבוע שהיא מוכנה לשלם כ-90 מיליון דולר ע"מ לבטל חוזה שנחתם עבור משרדיה החדשים בסן פרנסיסקו, וזאת על רקע משבר הקורונה והמעבר של חברות הענק לעבודה מהבית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הבניין שאליו פינטרסט התכוונה לעבור 

 

מדובר בפרויקט 88Bluxome, מתחם מרשים בשלבי התכנון האחרונים בסמוך למטה החברה הקיים כיום. כאמור, בחברה הצביעו על משבר הקורונה כגורם העיקרי למהלך, ונדמה שסכום העתק שהוצא כדי לבטל את החוזה מעיד על כך שחזרה לשגרה, לפחות מבחינת העבודה השוטפת במשרדים, עדיין רחוקה ביותר.

כדי לצאת מההסכם עבור המשרד בגודל 490 אלף רגל רבוע (כ-45 אלף מ"ר), פינטרסט נאלצה לשלם 89.5 מיליון דולר, כך על פי הפרסומים באתר בלומברג.

"אנחנו ממשיכים לבחון כיצד מקום העבודה יראה בעולם הפוסט-קורונה, ובאופן ספציפי היכן עובדים שיגיעו אלינו בעתיד יעבדו. עם כוח עבודה מבוזר יותר, נוכל להעניק הזדמנויות תעסוקתיות לאנשים ממגוון רקעים", הסבירו בפינטרסט.

 

בריחה מסן פרנסיסקו? זה בהחלט אפשרי (צילום: AP)

 

חשוב להבהיר כי פינטרסט ממש לא לבד, וחברות נוספות בתחום, לרבות טוויטר, פייסבוק ואפל, גם ביצעו שינויים רבים בעקבות המשבר. השאלה הגדולה שעולה היא האם העיר תחווה בריחת מוחות, וכיצד זה ישפיע עליה בכל התחומים, לרבות בכלכלה ובנדל"ן.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE