הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
האם התפוח הגדול נרקב? הנתונים חושפים תמונה מעורבת לגבי שביעות הרצון של התושבים עם חיי העיר
אז מי זכה לציון לשבח? ומי זכה לציונים נמוכים? איפה גרים התושבים המאושרים בעיר? ומה רוב האוכלוסייה חושבת על תפקודו של ראש העיר ביל דה-בלאזיו, כל הנתונים בסקר החדש שפורסם אמש

אחרי שישה מהחודשים מהקשים ביותר בהיסטוריה של העיר המודרנית, כמעט מחצית מהתושבים בניו יורק אומרים כי התפוח הגדול פונה לכיוון הלא נכון - כשהדאגות לגבי הכלכלה והפשע הן בראש החששות של ניו יורקרים.

הסקר החדש של מכון מנהטן מצא כי תושבי חמשת הרובעים מפוצלים באופן שווה לגבי העיר - 46 אחוזים אמרו שהיא בדרך הנכונה, ואילו 42 אחוזים אומרים שהיא בדרך הלא נכונה.

22 אחוזים מהאנשים שנבדקו על ידי הסוקרים טענו כי כלכלת העיר היא דאגתם הגדולה ביותר, 21 אחוזים אמרו כי הם מודאגים יותר מביטחון הציבור.

12 אחוזים נוספים ציינו את יחסי הגזע, ואילו 11 אחוזים אמרו כי שירותי הבריאות הם הדאגה המרכזית שלהם. 

הסקר יוצא לאור במקביל לפתיחת כלכלת העיר שהושבתה בניסיון נואש לעכב את התפשטות ה-COVID-19.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אם נחלק את הדברים לפי רובעי העיר, נמצא כי במנהטן הכי מרוצים ממקום מגוריהם והכי פחות מחפשים לעזוב את ניו יורק - 48 אחוזים אמרו שהם מאושרים בשכונה הנוכחית שלהם, לעומת ה"ברונקס", שם רק 23 אחוזים אמרו שהם מאושרים בשכונתם הנוכחית ועוד 17 אחוזים אמרו שהם רוצים לגור באזור אחר של ניו יורק.

בסטטן איילנד, כ-26 אחוזים אמרו לסוקרים כי הם יעברו ל"איפשהו רחוק מניו יורק" אם הם יכלו לבחור מקום לגור בו - האחוז הגבוה ביותר מכל רובע במספר בני האדם המקווים לנטוש את אזור המטרו לחלוטין.

תושבי ניו יורק נותנים ציונים בינוניים לראש העיר ביל דה בלאזיו: רק 45 אחוזים אמרו שהם מאשרים את עבודתו ואילו 46 אחוזים מהמצביעים אמרו שהם אינם מרוצים.

למרות שבועות של הפגנות כ-53 אחוזים מאשרים את פעילות ה-NYPD, ורק 40 אחוזים מביעים הסתייגות ממנה.

ובראש הרשימה דווקא ה-MTA, מערכת התחבורה המפורסמת של העיר היא שזכתה בציון המדהים של 73 אחוזים הרואים בחיוב את תפוקדה מקרב תושבי ניו יורק, למרות מספרי רכבות נמוכים במיוחד ברכבת התחתית וברכבות הפרברים בעקבות התפרצות וירוס הקורונה.

המודדים ראיינו כ-1,485 תושבי ניו יורק שנבחרו על ידי חיוג אקראי של מספרי טלפון עם מרווח שגיאות של 3 אחוזים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE