הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
המדענים שיקרו ו"אנשי הקונספירציה" צדקו: ה-CDC האמריקני מטיל פצצת אטום - "רק ל-6% ממקרי המוות קשר בלעדי לנגיף"
העובדות החדשות שחושף המרכז למניעת ובקרות מחלות של ארה"ב אמורות לעורר דאגה, לא בשל קמפיין הדיסאינפורמציה לגבי גורמי המוות של הנגיף רק, אלא גם לגבי הדמוקרטיה שלנו

ה-CDC הטיל פצצת אטום שעוד ידובר עליה רבות בדו"ח מדעי חדש שהפך ברגע אחד את "דוברי הקונספירציה" לאנשי האמת המדעית, ואת אלה שזלזלו בהם - לבורים - ממש כך. 

למרות שעדיין ישנם בעלי אינטרסים בעולם התקשורת והפוליטיקה המבקשים לעקם את ממצאיו המדהימים של הדו"ח בכל מיני אמתלאות משונות ומעוותות (כמו אתר Factcheck.org) שמזמן הפסיק לבדוק עובדות ובעיקר דואג לאג'נדה הפוליטית שלו - הרי שלכל מי שיש קצת השכלה מתמטית ומדעית בסיסית הדו"ח החדש נראה כלא פחות מהטלת פצצה מדעית ממדרגה ראשונה.

אז, מהי המסקנה העיקרית? אכן, מספר המתים הרשומים כמי שנשאו את נגיף הקורונה הינו 165,000 בארה"ב - אך רק ל-6% מהם!, 9,240 ליתר דיוק.. הנגיף  היה סיבת המוות הברורה, הישירה הבלעדית והוודאית.

ומה עם שאר ה-155,000? אלה סבלו משורה ארוכה של תסמינים שכפי שנפרט אותם להלן אולי הוחמרו בשל הנגיף, אך לא נבעו ישירות ממנו - למעשה רוב המתים מקורונה סבלו בממוצע מ-2.6 תסמינים נוספים בזמן מותם...

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום : Forbes)

עבור קוראינו הנאמנים הדברים שנחשוף כאן לא אמורים לבוא בתור הפתעה מרעישה.

מזה חודשים שעורך המשנה, יאיר קליינבאום, המשיך להתעקש על כך שנתוני המוות הרשמיים של רשויות הבריאות בארה"ב לא משקפים את המציאות האמפירית.

לכן האתר שלנו היה מבין הראשונים להפסיק את הפחדת ההמונים ביחס לנגיף.

אז מה המספרים אומרים?

מספר המתים בארה"ב מנגיף הקורונה "נטו" היה לא יותר מ-9,240 בני אדם.

כתב הניו יורק טיימס אלכס וורנסון טוען כי אפשר ''להוסיף'' למספר המזערי הזה מקרים של 'תחלואות מרובות וקשורות', קרי מחלות רקע שהואצו במידה רבה על ידי ההידבקות בקורונה כגון ובעיקר, דלקת ריאות, או כשלים לבביים אחרים וכשלי מערכות שהוחמרו בשל הידבקות בנגיף.

במידה ונשכלל את המחלות הקשורות הללו ייתכן ונגיע לנתון גבוה בהרבה, אך עדיין נמוך מהמספרים שאנשי המפלגה הדמוקרטית טוענים שמתו כתוצאה ישירה של הנגיף.

לפי חישובי וורנסון חישוב "נדיב" זה יעמיד את נתוני התמותה על כ-50,000 בני אדם - נתון המשקף עונת שפעת ממוצעת בארה"ב. ובטח שלא 165,000 כפי שמציגים כלי התקשורת.

ה-CDC ציין את רשימת המחלות הבאות שהוחמרו, חשפו, או פגעו בחולי קורונה, ושהתקיימו בכ-94% מהמתים.

ביניהם.

  • שפעת ודלקת ריאות
  • כשל נשימתי
  • מחלה היפר-סנסטיבית
  • סכרת
  • דמנציה ומחלות כלי דם
  • דום לב
  • כשל לבבי
  • כשל כלייתי
  • פציעה ישירה מכוונת או בלתי מכווונת, הרעלה, או מקרה אחר.

למרבית מקרי המוות היו לפחות כ-2.6 מחלות נוספות.

 

חבר בית הנבחרים לשעבר, הסופר, והרופא ד"ר רון פול דן באריכות מסקנות הדו"ח

עבורנו ההפתעה לא גדולה, רק חיכינו למספרים הרשמיים.

הספקות שלנו החלו עם ידיעה שפרסמנו באמצע חודש אפריל מהעיר ניו יורק שם אנשי ארגון פרוג'קט ווראטס חשפו זיוף המוני של נתונים פתולוגיים העוסקים במקרי מוות מהנגיף ברובע ברוקלין.

הזיופים נעשו על פי הודעתם המולקטת של פקידי הבריאות בעיר "במטרה להכניס כספים פדרליים למערך הרפואה הציבורי".

הלאה, הספקות התחזקו עם הודעת ממשלת הממלכה המאוחדת בהוראת משרד הבריאות הבריטי לפני כחודשיים (כפי שפרסמנו כאן בעברית לראשונה) כי רבים ממקרי המוות כלל לא נבעו מהנגיף - וכי כל מקרי המוות שאירעו באנגליה (לא בסקוטלנד) יבדקו מחדש !.

כשנודע ביוני כי בפלורידה מעבדות רבות חזרו עם 100% מהנבדקים כ'חיוביים לנגיף', נראה שכבר היה ברור שמישהו משחק עם המספרים או העובדות.

ככל שהנתונים יילכו ויתבהרו כלי התקשורת האנטי-מדעיים, האנטי-אובייקטיבים ובעלי האג'נדה ינסו ולהמשיך את מסע ההפחדה ההונאה וההשמצה של מחפשי האמת המדעית.

למענכם אולי כדאי שפשוט תשבו עם מחשבון כיס תציצו בדו"ח, ותיווכחו בעצמכם בעובדות הקרות.

והעיקר הבריאות.

הערת המערכת: אין לראות בדברים האמורים לעיל משום המלצה או אי המלצה על האופן בו על הקורא/ת לנהוג במרחב הציבורי או הפרטי.

אנו ממליצים בכל לשון להישמע להוראות רשויות הבריאות במדינותיכם במיוחד אלו בעלי סיכון גבוה להידבק בנגיף Covid-19, אך גם צעירים ובריאים.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE