הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
צעד נוסף לעבר החזרה לשגרה: מספרות ברחבי לוס אנג'לס יחדשו את הפעילות במקומות סגורים
בשלב ראשון כמות השוהים בתוך בתי העסק תוגבל ברבע מהקיבולת הרגילה, אולם בעוד כשלושה שבועות הסוגיה תיבדק בשנית, ואם נתוני התחלואה יאפשרו זאת, המגבלה תעלה ל-50%. על אף ההודעה הרשמית, לא ברור אם המספרות יכולות להיפתח מחדש כבר היום, או שמא ידרשו מספר ימים

למספרות ברחבי מחוז לוס אנג'לס יתאפשר לחדש את פעילותן במקומות סגורים, אם כי עליהן להגביל את כמות הנמצאים בתוך בית העסק בכל רגע נתון.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Getty Images)

 

כזכור, כבר בתחילת השבוע דיווחנו על ההתפתחות הצפויה במהלך, שבעצמה נובעת משינוי המדיניות שעליו הכריז המושל רק ביום שישי האחרון.

ג'אניס האן, חברה בוועדת המפקחים של המחוז, הודיעה הבוקר (רביעי) כי יאפשר למספרות ובתי עסק נוספים העוסקים בעיצוב שיער, להיפתח לפעילות. כאמור, ישנה מגבלה שעומדת כעת על 25% מהקיבולת הרגילה, אולם האן הסבירה שהנושא ייבחן מחדש שלושה שבועות לאחר חג הלייבור דיי, ובמידה שלא תירשם עלייה בתחלואה, המגבלה תעלה ל-50%.

 

 

חשוב להבהיר כי בהודעתה של האן לא הוסבר מתי בדיוק יתאפשר למספרות להיפתח מחדש, אך לפי ההערכות זה יקרה במהלך 48 השעות הקרובות.

 

קליפורניה חולקה לארבע קטגוריות, בהתאם לתחלואת הקורונה המקומית (צילום: Shutterstock / משרד הבריאות בקליפורניה)

 

כאמור, בשבוע שעבר הכריז המושל ניוסאם על המדיניות החדשה, במסגרתה כל 58 המחוזות של קליפורניה הוכנסו לארבע קטגוריות, על סמך שני נתונים קריטיים: כמות נשאי הקורונה על כל 100 אלף תושבים בכל יום, ושיעור הבדיקות החיוביות.

כך למשל, מחוזות שבהם ישנם למעלה מ-7 נשאים על כל 100 אלף תושבים, ושיעור הבדיקות החיוביות גבוה מ-8%, יוגדרו כ"מחוזות סגולים", ועסקים בחללים סגורים יוכלו להיפתח עם מגבלות רבות. לפי שיטה זו, מחוז לוס אנג'לס (13.1 נשאים על כל 100 אלף תושבים, שיעור הבדיקות החיוביות עומד על 5%) מוגדר כ"סגול".

בפועל, זמן קצר לאחר הודעת המושל, רשויות הבריאות בלוס אנג'לס הבהירו כי אין בכוונתן לאשר את הפתיחה ולכן המספרות ושאר העסקים יישארו סגורים לקבלת לקוחות. 

בתחילת השבוע רמזה קתרין ברגר, חברה נוספת בוועדת המפקחים של המחוז, על האפשרות שעסקים אלו בכל זאת יפתחו מחדש, וכאמור, כעת התקבלה ההחלטה הסופית.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE