הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סכסוך מקוון הוביל לרצח: צעיר נסע מקליפורניה לטקסס כדי לנקום ב'גיימר'
לא ברורות הנסיבות שהובילו את החשוד, ששמו טרם פורסם, לעלות על הכביש ולנסוע יותר מ-24 שעות עד לביתו של מת'יו בן ה-18. הוא הצית אש מחוץ למקום, וכאשר הנער יצא לבדוק את פשר העניין, הוא נורה למוות. כעבור כיומיים המשטרה פשטה על ביתו של החשוד, שהספיק לחזור לשם ולשים קץ לחייו

צעיר נסע קרוב ל-3,000 קילומטר מביתו בקליפורניה לטקסס כדי לרצוח נער בן 18, כך על פי רשויות החוק הסבורות כי שני הגיימרים הסתכסכו במהלך משחק רשת. כאשר המשטרה ניסתה לעצור את החשוד ברצח, הוא שם קץ לחייו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הנרצח, מת'יו ת'יין (צילום: Shutterstock / GoFundMe)

 

תחילת האירוע לפני כשבועיים, ביום שלישי ה-18 באוגוסט, אז מת'יו ת'יין בן ה-18 נורה למוות מחוץ לביתו בעיירה פלאוור מאונד, מצפון לדאלאס. כבר באותו היום המשטרה המקומית אמרה שלא מדובר באירוע אקראי, שכן הרוצח הצית שריפה מחוץ לבית ואז ניצל את ההזדמנות כדי לירות בת'יין.

במהרה, החקירה הובילה את השוטרים אל החשוד, תושב פלזנטון (כ-40 ק"מ מזרחית לאוקלנד) ששמו טרם פורסם. בדיעבד המשטרה סיפרה כי ת'יין והחשוד הכירו באמצעות עולם הגיימרים שבו הם היו שותפים פעילים, וכיומיים לאחר התקרית המשטרה מצאה "ראיות מפלילות" באיכון הסלולרי של החשוד.

עוד אמרו במשטרה כי החשוד נסע את 1,700 מייל (כ-2,750 ק"מ) מפלזנטון לצפון טקסס - כ-25 שעות נסיעה - כדי לרצוח את הנער, ומיד לאחר מכן הוא עלה בחזרה על הכביש וחזר לביתו.

 

זירת הרצח בטקסס, בחודש שעבר (צילום: אן. בי. סי. 5)

 

כ-48 שעות לאחר הרצח, רשויות החוק בצפון קליפורניה הגיעו לביתו של הצעיר כשהם חמושים בצו חיפוש, אולם החשוד לא נענה לקריאות לצאת מהמקום. בשל כך, יחידת ה-SWAT הוזעקה למקום, וכאשר אנשיה פרצו לבית הם מצאו את הצעיר ללא רוח חיים. במשטרה סירבו לפרט מעבר לכך, אך מסרו כי ראיות נוספות נמצאו במהלך החיפוש בבית החשוד.

חברים ומכרים של הנרצח, מת'יו ת'יין, פתחו עבור משפחתו דף תרומות באתר GoFundMe, והם הצליחו לגייס כ-26 אלף דולר.

"מת'יו תמיד הצליח לעלות חיוך לפנים של אחרים", כתבו חבריו בדף התרומות, "איזה בן אדם אדיר ונדיר".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE