הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טוויסט בעלילה: 3 נורו בבית דירות מפואר בדרום קליפורניה, רק בהמשך התברר שזו עסקת סמים שהשתבשה
תחילה סברו רשויות החוק בסנטה אנה כי מדובר בשלושה קורבנות בלבד, אולם בתוך זמן קצר שמדובר בעסקת מריחואנה, וככל הנראה גרמה לחילופי אש בין הדייר, שנפצע אף הוא, לבינם. על אף הראיות שאותרו בבית, בשלב זה הדייר לא צפוי לעמוד לדין

עסקת סמים שהשתבשה הובילה לאירוע ירי ופציעתם של שלושה בני אדם בבית דירות יוקרתי בעיר סנטה אנה שבדרום קליפורניה, אולם תפנית בחקירת האירוע חלה הבוקר (חמישי) כאשר רשויות החוק הודיעו כי שניים מהפצועים הם החשודים המרכזיים בפרשה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

 

תחילת האירוע בסמוך לשעה 3:15 בצהריים (שעון מקומי), אז משטרת סנטה אנה הוזעקה למגדלי 'אסקס סקייליין' ("Essex Skyline Tower"), לא רחוק מנמל התעופה "ג'ון וויין".

עם הגעתם לקומפלקס המפואר, השוטרים נכנסו למבנה החנייה ואיתרו גבר ממוצא אפרו-אמריקאי הסובל מפצע ירי בפלג גוף עליון. בלובי הבניין נמצא קורבן נוסף, אדם ממוצא היספאני שנורה מספר פעמים, ובתוך דירה בקומה ה-15 נמצא דייר כבן 30 שנורה (ככל הנראה הכדור פספס את הראש שלו בסנטימטרים בודדים) ואף סבל מחבלות נוספות בגוף.

כל השלושה פונו לבית החולים במצב קשה, אך יציב, ולפי שעה לא נשקפת סכנה לחייהם.

 

שלושה פצועים נמצאו במקום, מתוכם שניים נעצרו (צילום: איי. בי. סי. 9)

 

בעקבות האירוע, האזור כולו הוכנס להסגר, והשוטרים נאלצו לסרוק את הבניין ובו מאות יחידות דיור שונות. כאמור, כעת החקירה חושפת פרטים נוספים על שהתרחש בדקות שקדמו לירי.

ככל הנראה, שני החשודים שנעצרו (אלו שנמצאו עם פצעי ירי בלובי ובמבנה החנייה) הגיעו למקום כדי לרכוש מהדייר מריחואנה, ובשלב מסוים הם שלפו אקדחים וניסו לשדוד אותו. במהלך חיפוש שנערך במקום נמצא כמות גדולה של מריחואנה, שני אקדחים וכסף מזומן. 

בשלב זה, רשויות החוק מסרבות לפרסם את שמותיהם של שלושת המעורבים בתקרית, אולם דובר משטרת סנטה אנה, טוני ברטנייה, מסר כי שני החשודים שנעצרו אינם מקומיים, וברשותם נמצאו מספר תעודות עם שמות שונים.

 

במשטרה חושדים שיש קשר למספר אירועים דומים שהתרחשו בקומפלקס המדובר (צילום: גוגל מפות)

 

עוד הסביר ברטנייה כי נבדק האם יש קשר בין האירוע לבין מספר אירועים דומים שהתרחשו, לרבות באותו בית דירות בדיוק. בנוסף, ברטנייה אף הסביר כי הדייר כבר נפל קורבן לשני ניסיונות פריצה אלימות, ועל אף תשתית הראיות שנמצאה בביתו, בסופו של דבר משרד התביעה יצטרך להחליט האם להעמידו לדין בגין עבירות הקשורות להפצת מריחואנה.

"בשלב הזה, הדייר מוגדר כקורבן של שוד ושל תקיפה באמצעות נשק קטלני", סיכם ברטנייה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE