הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מה מחכה לנו בסרט החדש של מילי בובי בראון- "אנולה"
השחקנית שמוכרת בעיקר בשל תפקידה בסדרה "דברים מוזרים", מככבת כעת בסרט חדש של "נטפליקס" בו היא משחקת את דמות האחות הקטנה של הבלש המפורסם, שרלוק הולמס. אך למעשה היא הרבה יותר מזה

הסרט החדש של הכוכבת יצא בפלטפורמת הסטרימינג ב- 23/9 אך המבקרים כבר זכו לצפות בו ויש להם בהחלט מה לדווח בנושא. העלילה שמבוססת על ספרה של ננסי שפרינגר, מספרת על אנולה- אחותם הקטנה של שרלוק ומייקרופט הולמס.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

מדובר באדפטציה הקולנועית הראשונה, לזווית הראייה הרעננה שכתבה שפרינגר על עלילותיו של הבלש המפורסם ביותר בספרות. גם עבור מילי זוהי הזדמנות להפגין מנהיגות בסרט שהיא שונה בתכלית מזו של אלוון בסדרה "דברים מוזרים".

אנולה הולמס נולדה כששרלוק ומייקרופט כבר כמעט היו גדולים מספיק כדי לעזוב. אבי המשפחה נפטר והאחים המשיכו בדרכם לחייהם הבוגרים. אנולה נשארת עם אמם, אודוריה הולמס (הלנה בונהם קרטר) שהחליטה ללמד אותה בבית במקום לשלוח אותה לבית הספר. כך הפכה אנולה לילדה אינטליגנטית במיוחד שמתמחה בסיף, כימיה ושחמט. למרות זאת היא מעולם לא רכשה את הידע על העולם המתפתח שמחוץ לביתה.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#EnolaHolmes September 23. Only on Netflix

A post shared by mills (@milliebobbybrown) on

 

אז מגיע רגע המפנה של הסרט. ביום הולדתה ה- 16 של אנולה, היא מתעוררת ומגלה שאמה נעלמה כאשר כל מה שהשאירה מאחוריה היא מתנת יום הולדת מסתורית. כעת אחיה הגדולים נאלצים לחזור והם ממש לא מרוצים מזה. שרלוק פוצח בחקירה מאוד איטית ונראה שיש לו עניינים לא פתורים עם אמו שנעלמה מעל לפני השטח. מייקרופט לעומת זאת בכלל עסוק במשימה שונה לגמרי, הוא נחוש להכניס את אחותו הקטנה למסגרת בית ספרית על מנת שתשלים את לימודיה ותהפוך לאישה ראויה לנישואים.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

alone loshme reeebtpms wnettyrhitd �️�@netflixfilm

A post shared by mills (@milliebobbybrown) on

 

אך אנולה אינה מעוניינת בבעל, ואפילו לא בחברים- "יש לי את החברה של עצמי," היא מכריזה בסרט. למעשה שמה של אנולה באנגלית נכתב במהופך כמילה - "Alone". וכך עוקבת הנערה אחרי רמזים שהיא מצליחה לאסוף מבין החפצים של אמה. במהלך המסע היא פוגשת בנער מיוחס שברח מביתו והוא נואש להצלתה. אמנם מתפתח כאן סיפור אהבה, אך המטרה של אנולה לא משתנה וסיפורה נשאר עקבי.

 

 

במאי הסרט הוא הארי ברדביר, שביים בעבר את שתי העונות של הסדרה המצליחה "Fleabag" ונראה שהוא גם התאהב בדרך שבה הדמות הראשית בסדרה פונה למצלמה באופן ישיר ומודע. בתחילת הסרט, אנולה פונה למצלמה על מנת לדבר אל הקהל שצופה בה, וכך היא גם עושה מספר פעמים לאורך הסרט.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE