הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"רק דברים טובים": היתרונות הבריאותיים הגלומים באגוזי ברזיל
עשירים בשומן אומגה-3, נוגדי חמצון, ויטמינים וכמויות גדולות של סֶלֶנְיוּם – אגוזי ברזיל עושים פלאים עבור בריאותינו. אז מה הופך את האגוזים האקזוטיים לבריאותיים עבורנו.

אם אתם אוהבים אגוזים ורוצים להיות הכי בריאים שאפשר, אם ככה אתם לא תוכלו לטעות אם תבחרו באגוזי ברזיל. עשירים בשומן אומגה-3, נוגדי חמצון, ויטמינים וכמויות גדולות של סֶלֶנְיוּם – אגוזי ברזיל עושים פלאים עבור בריאותינו. גלו מה הופך את האגוזים האקזוטיים לבריאותיים עבורנו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אגוזי ברזיל - בריאים וטעימים

ערכים תזונתיים: ל-24.4 גרם (6 אגוזים)

  • 544 מיקרוגרם סלניום.
  • 8 מ"ג אשלגן
  • 3 גר' פחמימות
  • 12 גר' שומן בלתי רווי
  • 4 גר' חלבונים
  • 2 ג' סיבים
  • 185 קלוריות

לפניכם היתרונות הבריאותיים המרכזים של אגוזי ברזיל:

  1. הם מגנים על עורכם

אילוסטרציה

אגוזי ברזיל 'מפוצצים' בסלניום – יסוד כימי שיגרום לעור שלכם להודות לכם.

צריכת אגוזים אלה ישפרו את גמישות העור ויעניקו לו זוהר חמים. כל העת, הם מונעים הזדקנות מוקדמת, מאטים את התהליך ואפילו יעילים כטיפול באקנה.

  1. הם מסייעים בירידה במשקל

השילוב המושלם של פרוטאין, סיבים תזונתיים, פחמימות מורכבות עם הרבה נוטרינטים, אלה הופכים את האגוז לחטיף האידאלי עבור אלה מאיתנו המנסים לרדת קצת במשקל. הסיבה, הם אחראים לתחושת שובע ממושכת שתעזור להימנע מאכילה מיותרת. שימו לב רק לא להגזים איתם, שכן אכילה של יוצר משמונה אגוזים 'במכה' או ברצף עלולה להביא לתוצאה הפוכה ולא לזו המבוקשת.

  1. הם מורידים כולסטרול רע

אילוסטרציה

אגוזי ברזיל עשירים בחומצה אולאית, חומצה שומנית בלתי-רוויה, חומצה פלמיאולאית וחומצות אומגה-3; כל אלה, אך לא בלבד, טובים במיוחד לבריאות הלב. הם עושים זאת באמצעות תפקידם בצמצום רמות חומצות אומגה-6, המסוכנים ללב ולכלי הדם. צריכתם יורידו את הסיכויים לחלות בטרשת העורקים או ללקות בהתקף לב או בשבץ.

  1. הם נלחמים בסרטן

אותם נוגדי חמצון שמונעים טרשת עורקים מגנים גם כן בפני סוגים מסוימים של סרטן – חוקרים מאוניברסיטת קורנל ואוניברסיטת אריזונה טוענים שהיחשפות לסלניום במהלך עשור יכולה להוריד את הסיכוי לחלות בסרטן בכ-41 אחוזים.

  1. הם מטפלים באלצהיימר

אילוסטרציה

נוגדי החמצון יחד עם המאפיינים האנטי-דלקתיים של הסלניום מורידים את הסיכויים לחלות במחלת הדמנציה. יתרה מכך, אגוזי ברזיל מכילים כימיקל בשם לציטין (המכיל זרחן), המחזק את פעילותו ותפקודו של המח.

  1. הם מאזנים הורמונים

אגוזי ברזיל יכולים לאזן את רמות ההרומונים בגוף תודות לאותו סלניום, עליו דיברנו רבות. הם עוזרים לווסת את פעילות בלוטת התריס בעזרת כמות הנחושת שהם מכילים.

  1. הם מסייעים לבריאות העצם והשיניים

אילוסטרציה

אם אתם רוצים עצמות חזקות, ושיניים, אז אל תפסחו על חופן אגוזים טעים ובריא! הם יעזרו לכם לשמור על שיניים בריאות ועצמות בריאות וחזקות בעזרת הזרחן והנחושת שמצויים בהם.

  1. הם ממלאים את מצבורי הסלניום בגוף.

מחסור בסלניום היא מחלה נוראית אשר נקשרה לדיכאון, חרדה, אסטמה, מחלות לב, דלקת מפרקים ואפילו פרכוסים. למרבה השמחה, מי שסובל ממחסור שכזה יכול לטפל בבעיה בעזרת צריכה מרובה של האגוזים הטעימים, עדיף אפוא שיעשה זאת על בסיס יום-יומי.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE