הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
יש טלפון אחד שיכול לפתור לכם את הבעיות
עו"ד בנג'מין דרייק הוא הטלפון הראשון שעושים לקוחותיו בכל פעם שהם מעורבים בתאונת דרכים או נופלים ונפצעים. דרייק, עורך דין מיומן מספק ללקוחותיו שירות מקצועי ואמין כשהוא משיג עבורם את מלוא סכום הפיצויים האפשריים

באתר הבית של עו"ד בנג'מין דרייק, Drakelawgroup.com, מבטיח בעל משרד עורכי הדין שאצלם הלקוח אינו רק עוד מספר תיק, אלא שם. "מה שמייחד אותנו היא תשומת הלב לכל לקוח וצרכיו המיוחדים" נכתב. בעוד שעורכי דין רבים מבטיחים תשומת לב אישית לכל לקוח, הרי לא כולם מצליחים לעמוד מאחורי ההבטחות הללו. לעומת זאת אם תשאלו את לקוחות משרדו של עו"ד דרייק, הם יגידו לכם שההבטחה מתקיימת במלואה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בנג'מין דרייק

 


דרייק המתמחה בנזקי גוף ותאונות, מקפיד לענות לכל לקוח עוד באותו היום, גם כשהוא עמוס בתיקים ונסיעות בין ארבעת משרדי החברה. קשה למצוא עוד עורך דין הנותן את מספר הנייד הפרטי שלו ללקוחות, אבל דרייק מתייחס ללקוחותיו יותר מאשר לקוחות גרידא, במשך השנים הוא יצר עם רבים מהם יחסים קרובים וידידותיים.


לתפוס את דרייק לראיון עם זאת, זה עניין אחר לחלוטין. בעוד שהוא זמין ללקוחותיו 24 שעות ביממה, בשביל ראיון אני נאלצת לחכות בסבלנות עד שהוא מוצא שעה פנויה וגם אז, הוא מתנצל כשהוא צריך לענות לטלפונים, לטקסטים ולמזכירה השואלת אותו שאלה דחופה. כשאני כבר יושבת אתו לראיון, מתגלה לפני אדם חביב במיוחד, נעים מאוד ובעל תשוקה אמיתית למקצוע. "למעשה, לאחר שקיבלתי את תואר המשפטים שלי ממישיגן, עשיתי את המאסטר שלי בחוקי מס באוניברסיטת לויולה ואת ההתמחות שלי ב-IRS ולא אהבתי את זה בכלל. זה שיעמם אותי נורא, אז החלטתי לעבור לתחום תאונות הדרכים ונזקי הגוף, תחום שאני מאוד אוהב. זה סיפוק גדול עבורי להצליח להביא ללקוחות שלי פיצויים לאחר שנפצעו, לפעמים פיצויים אלו עושים עבורם את כל השינוי ומצליחים לשקם אותם".

 

 

דרייק, נשוי ואב לארבעה ילדים, פתח את משרדו הראשון בלוס אנג'לס במרץ 2008, לאחר מכן הוא פתח סניפים נוספים בסט פרנסיסקו, סטקטון ופרזנו.


יש לך ארבעה משרדים, אתה נוסע בין כולם?


"כן, אני נוסע די הרבה כי חשוב ללקוחות לראות את בעל החברה נמצא שם, אבל יש לי עובדים בכל הסניפים המטפלים בלקוחות".


מהן מרבית הפניות שאתה מקבל, תאונות דרכים? נזקי גוף?


"גם וגם. פונים אלינו אנשים שנפגעו בתאונות דרכים ויש הרבה מקרים של תאונות אישיות כמו החלקה ונפילה, פציעות באתרי בניה ועוד".


מה סכום הפיצויים הגדול ביותר שהצלחת להביא ללקוח?


"היו לי הרבה תיקים גדולים. אחד מהם היה על 'מוות שלא כדין' (Wrongful death). אישה בשנות ה-40 לחייה, אמא לשלושה ילדים קטנים שבעלה נכה נהרגה בתאונת דרכים על ידי נהג שעבד עבור חברה מסויימת. היא היתה המפרנסת העיקרית במשפחה. היגשנו תביעה מייד לאחר התאונה ומקץ כשנתיים הצלחנו להשיג למשפחתה מיליוני דולרים".


בתיקים של החלקה ונפילה, האם בעל העסק לא יכול לטעון שמדובר ברשלנות של האדם שנפל ונפצע?


"הם כמובן יכולים לטעון זאת, אבל אנחנו יכולים להוכיח שלא היה מדובר ברשלנות אישית אלא של בעל העסק. מה ששונה אצלנו היא הקריאטיביות שאנו נוקטים בה על מנת ליישב תיקים.
היה לנו לקוח שהלך למכון מסג'ים מהסוג של "האפי-אנד". בזמן שהיה במקלחת עם אחת המסג'יסטיות, הוא החליק ונפל וסבל מקרע בברך. מכון המסג'ים ניסה לטעון מולנו שבאם נביא את התיק לבית המשפט, הלקוח יצטרך להעיד ולגלות שהגיע למוסד מעין זה ואשתו תגלה את העניין. אני טענתי שלאשתו כבר התגלה בגלל פציעתו והנישואים שלו נהרסו כתוצאה מכך. בנוסף גם הוכחתי שהרצפה במקלחת של המכון לא היתה בנויה כיאות, מה שהוביל אותו למעוד וליפול. בגלל הנזק שנגרם לו לחיי הנישואים ולא רק הפציעה עצמה, הצלחתי להשיג עבורו פיצוי נכבד.


יש לי תיק של אישה מקסימה שהלכה במרכז הקניות, החליקה ונפלה. לפעמים גם כשאין מים או שמן על הריצפה, אנשים מחליקים ונופלים, זו לא הסיבה היחידה שאנשים נופלים. במקרה הזה למשל הצלחתי להוכיח שהריצפה לא היתה בנויה לפי התקנים הנכונים, מה שגרם לה למעוד וליפול. היא נפצעה קשה בראשה. הרופאים אמרו לה שאסור לה להתרחץ לבד כי היא עלולה לסבול מהתקפים כתוצאה מפציעתה הקשה, כל איכות החיים שלה נפגעה כתוצאה מכך. השופט הסכים אתנו והיא עומדת לקבל מיליוני דולרים פיצויים".

 

עד כמה חשוב באמת לפנות לעורך הדין מייד לאחר תאונת הדרכים או הפציעה, מה קורה אם מתקשרים אליך כעבור מספר ימים או אף שבועות?


"זה די חשוב להתקשר כמה שיותר מוקדם. אם אתה מחכה, אז חברת הביטוח כבר יצרה אתך קשר וביקשה ממך למסור עדות. חשוב לזכור שלחברת הביטוח אין נאמנות אליך והם ינסו למזער נזקים עד כמה שיותר. אתה עלול לומר דברים שאינך צריך לומר בראיון שעשויים לפגוע בתיק שלך. זה כמו לשים את עצמך בלוע האריה. הם מסתכלים על תיקים כמו שלך בצורה: כמה זה הולך לעלות לי ועד כמה אני יכול למזער את הנזק ולשלם כמה שפחות או לא לשלם בכלל. לכן זה עדיף להתקשר לעורך הדין מייד. בנוסף, יש אינפורמציה רבה שעלולה ללכת לאיבוד שיכולה לסייע בתיק שלך.

אתן לך דוגמא, היה לי לקוח שהלך לחנות ונפל עליו מאחד המדפים העליונים מתקן גינון מברזל במשקל של ארבעה פאונד, הוא נפצע קשה בכתף ובראש. מאחר והוא יצר אתי קשר זמן קצר לאחר הפציעה, ניגשתי מייד לחנות וקניתי את אחד המתקנים שגרם לפציעתו, אילולא קניתי אותו מייד, בעלי החנות היו יכולים להסיר את המתקן מהמדפים והיה יכול להיות קשה להוכיח מה היה משקלו ומה מידת הנזק שדבר כזה יכול לגרום. שמרתי על המתקן הזה במשרדי והצלחנו בסופו של דבר לקבל עבור הלקוח הזה קרוב למיליון דולר פיצויים".

 


מה קורה אם התאונה או הפציעה מתרחשת בשעות שאינן שעות העבודה?


"אני נותן את הטלפון הנייד שלי ללקוחות. אם מדובר במשהו דחוף, הם תמיד יכולים לשלוח אלי טקסט או להתקשר ואם אינני זמין, יש לי שירות טלפונים של 24 שעות שם הם יכולים להשאיר לי הודעה ואני תמיד חוזר אליהם".


אני לא מכירה הרבה עורכי דין שנותנים את מספר הנייד שלהם ללקוחות


"גם אני לא אבל אני יוצר יחסים אישיים עם הלקוחות. רבים מהם מתקשרים אלי מייד כשהם עוברים תאונה או מישהו ממשפחתם עבר תאונה או פציעה כי חשוב להם להתייעץ אתי מה לעשות".


כעורך דין עסוק, איך אתה מוצא זמן גם למשפחה, זה לא קשה לנהל ארבעה משרדים ולתפקד גם כאבא?


"יש לי מזל שיש לי אישה נהדרת שעוזרת לי מאוד ואני מקפיד למצוא זמן לילדים. יש לנו ארבעה ילדים בני 8, 7 ותאומים בני 4. אני לוקח אותם כל בוקר לבית הספר ובדרך אנחנו שרים שירים ואני מספר להם סיפורים. כבר בגיל צעיר לימדתי אותם מה כתובתם ומספרי הטלפון של הוריהם, כך שהם יודעים אותם בעל פה. כל יום שלישי אחר הצהריים אני לוקח אותם לחוג התעמלות וכל יום חמישי אחר הצהריים, אני עושה אתם שיעורים".


לאשתך אין בעיה עם זה שאתה כל הזמן עובד?


"היא התרגלה לזה ומאוד תומכת כי היא יודעת שאני עובד קשה בשביל המשפחה. לקחתי את העבודה אתי גם לירח הדבש שלנו שהיה ביוון. בדיוק התחלתי לעבוד עבור עצמי ומאחר והעסק היה בתחילת הדרך, עבדתי מאוד קשה. לקחתי אתי את הטלפון והלפטופ כך שיכולתי לעבוד גם משם. במשך היום טיילתי וביליתי עם אשתי ובלילות כשהיא ישנה, עבדתי".

 

 

האם כל המקרים שמגיעים אליך מסתיימים בפשרה או שיש כאלו שמגיעים לבית המשפט?


"כמעט כל התיקים מסתיימים בפשרה לפני שהם מגיעים לבית המשפט, בין 3-4 אחוז רק מגיעים לבית המשפט".


כמה זמן לוקח ליישב תיק?


"זה תלוי בתיק עצמו. יש תיקים שנסגרים מהר מאוד. היה לי תיק של תאונת דרכים שהתרחשה ביום שלישי, ביום חמישי הלקוח פנה אלינו וביום שישי כבר הצלחנו לסגור את התיק ולהשיג עבורו את המקסימום בפוליסה. היה לי גם תיק אחר עם פציעה קשה הרבה יותר של לקוח שקרתה בשנת 2013 ורק עכשיו סגרנו את התיק והשגנו עבורו מיליונים".


מה קורה אם לא יצרו אתך קשר מיידית, עד כמה זמן לאחר התאונה ניתן לפתוח תיק ולתבוע?


"את יכולה לתבוע עד שנתיים לאחר התאונה, אבל את רוצה לפתוח את התיק כמה שיותר סמוך לתאונה".

 

לפרטים נוספים על משרדיו של עו"ד בנג'מין דרייק, אנא בקרו באתר הבית: drakelawgroup.com
או צרו קשר בט"ל:  513-7253 (844)
19935 Ventura Blvd # 300, Los Angeles, CA 91364

[email protected]

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE